maandag 5 september 2005

5 september 2005 Nog 20 dagen

Nog 20 dagen, dan is het zover. Dan begin ik weer eens aan een marathon en wel die van Berlijn. Voor de tweede keer dat ik hem ga lopen, want die eerste keer is ontzettend goed bevallen. Het lijkt dat ik er zolangzamerhand er klaar voor ben. Al heb ik het gevoel dat ik met de rem erop aan het lopen ben.

Wedstrijdjes die ik nu loop gaan in een rustig tempo om niets te forceren, en om alle tijd te nemen voor de verkeersdrempels......
In Onderdendam lag er maar liefst eentje op me te wachten en moeiteloos nam ik die hindernis, want ik wil niet meer de aandacht krijgen omdat ik flink op mn bek ga of een kapotte knie heb. Eigelijk wil ik helemaal geen aandacht maar lekker lopen. Tja alleen aandacht als ik nr 1 2 of 3 ben geworden maar anders niet. Maar goed In onderdendam liep ik de 10 km met 2 vingers in mijn neus naar een eindtijd van 46 min. Geen tijd om over naar huis te schrijven, maar had van tevoren al bedacht dat ik niet voluit zal gaan. Ik ging ook dan als een van de laatsten over de startlijn en ben alleen maar bezig geweest met mensen in te halen onderweg en dat is ook wel es fijn. Maar nee de 10 km behoord niet tot mijn favoriete afstanden, eerlijk gezegd vind ik het maar niets je bent niet lekker op gang gekomen en je kan alweer je startnr inleveren. Maar omdat een aantal 10 km wedstrijden deel uitmaakt van het loopcircuit loop ik ze en dat is ook de enige reden.

Maar goed het was eigelijk een gezellig weerzien met vele bekende lopers, de meesten had ik al een week niet meer gezien en na afloop kreeg ik jawel een t shirt!!!!!! nr 100 zoveel in de kast. Zo langzamerhand kan ik heel Afrika gaan kleden met die dingen, daarom neem ik die shirts altijd in de maat M je weet immers maar noooit.
Maar goed nog 20 dagen, zorgen dat ik heel blijf en niet tegen en of andere ziekte aan loop en lijk klaar te zijn voor Berlijn, maar is Berlijn ook klaar voor mij???????

ps: Volgens de folder is het parcours geheel drempelfrei en dat geeft me hoop op een goeie tijd......


Rogier

Geen opmerkingen: