dinsdag 16 januari 2007

Eigen weg

Voor het personeelsblad van mijn werkgever werd mij een interview afgenomen, natuurlijk horen daar ook foto' s bij. Dus een afspraak gemaakt met een heuze echte fotograaf. Gistermiddag vond de fotosessie plaats in mijn eigen achtertuin het Noorderplantsoen. Je denkt effe wat foto' s maken en klaar. Maar dat was wel even anders. Eerst moest de lens ingesteld worden, en dat was niet zo makkelijk want ik liep te hard. Dus na 20 keer voor de lens gelopen te hebben was het eindelijk goed ingesteld. De fotograaf en ik ook vonden het mooi dat ik de trap op zal komen rennen met op de achtergrond de vijver, waar ik zomers haast elke dag wel te vinden ben. Daarom heen ligt mijn eigen atletiekbaan, verweg de mooiste van het land. Een trap oplopen en in de lens kijken is geen goeie combinatie, maar gelukkig ging het goed. De foto lukte natuurlijk niet in een keer dus ik moest nog wel 20 keer de trap op en af. Na ruim 40 min was de fotosessie voorbij, en had ik al weer voldoende beweging gehad voor een (sport)rustdag. Zie hier het resultaat van Wartaal in eigen huis......



3 opmerkingen:

Anoniem zei

Erg leuke foto's! groet, Joke.

Anoniem zei

...indd...erg leuke foto's...groetjes Koen

Michel zei

Wanneer kan ik het interview op "PING" zien? Heb "KletsCop" al bezocht..Mail nog gehad? (intern)