zondag 7 januari 2007

Zondags loopje


Vandaag mijn zondagse trip gelopen, het gewone stukje van Groningen naar Hoogezand. Ondanks de regen ging het lekker. Eerst twijfelde ik nog of ik de lange tight aan moest doen. Zaterdag had ik nog een duurloopje van 25 km afgewerkt rondom het Hoornse meer en toen had ik het toch aardig warm. Dus de kort maar aangetrokken met daar onder de modieuze loopkousen. Bij aankomst in Hoogezand is dit meteen vast gelegd op de digitale plaat. Onder het lopen zette ik mijn loopplannen voor het aankomende jaar op een rijtje. Wat marathons betreft was het eigelijk al wel duidelijk:

28 januari De midwintermarathon te Apeldoorn
Juni - De eerste marathon van Leeuwarden
26 aug - De Groningen stadmarathon

De vierde staat nog niet echt vast maar Amsterdam of een buitenlandse marathon gaat het zeker worden. Voor de rest zullen het een stuk of wat andere wedstrijden zijn waarvan de afstand een stuk korter is dan 42, 2 km. Deze gebruik ik dan als training voor de marathons. In elk geval wordt het een loopjaar met veel uitdagingen!

Geen opmerkingen: