woensdag 3 januari 2007

Nieuw Jaar, Nieuwe doelen....

Iedereen kent het wel, een nieuw jaar breekt aan en mensen gaan nadenken over misschien zichzelf of het nut van het leven en wat er aan dat leven verbeterd kan worden. Stoppen met roken, dieeten, sporten, meer of minder neuken, vaker je schoonmoeke bezoeken zijn veel gehoorde kreten. Mij zal je dat niet horen roepen, sterker nog heb niet eens een schoonmoeke dus en dat soort vage ideeen hoef ik me niet mee bezig te houden. Natuurlijk heb ik niet zitten nadenken op oudejaarsavond wat er beter of misschien wat minder kan. Op oudejaarsavond drink je genoeg, en vaak te veel want tja zn avond/nacht duurt al gauw te lang. Dus kan je beter serieus gaan nadenken over nieuwe doelen als je nuchter bent. Vandaag is dat moment voor mij aangebroken, niet dat ik nu pas nuchter ben alhoewel de wijn een aardig tijdje door je bloed blijft stromen was ik al snel nuchter. Ik zat in de woonkamer, welke net weer mooi opgeverfd is, nou ja weer is eigelijk zeer verkeerd want het was in die 8 jaar dat ik hier woon nog nooit geverfd. Maar goed huisje net op tijd netjes en schoon voor het nieuwe jaar dus de wentis (geesten) hadden niets meer in mijn huis te zoeken. Maar goed ik zat dus in mijn woonkamer te bedenken welke uitdagingen ik aanstaande jaar zal willen aangaan. Er zijn verschillende uitdagingen te bedenken, voor de een moet je goed je best doen en het andere komt tzt zelf wel, al denk ik dat je voor alles je best moet doen. Een vrouw krijgen kan je heel graag willen, maar dat lijkt me geen serieus doel zoals je bv een marathon voorbereidt en er naar toe werkt. Alhoewel je bij sommige vrouwen wel een heel stappen/behandelplan nodig bent. Een uitdaging kan zijn om verder te ontwikkelen op mn werk. Dat is natuurlijk heel vaag iets, hoe ontwikkelen en in welke mate. In een jaar groeien tot Korpschef is natuurlijk niet helemaal realistisch, maar aangezien ik er nog niet zolang werk komt dat ontwikkelen vanzelf wel. Met hardlopen is het natuurlijk veel duidelijker weer te geven. Ik kan daar of hier gaan lopen, 100 km of 42 km lopen, Heel hard of een beetje minder hard. Je kan van alles bij bedenken. Hier moet ik ook relalitisch zijn. Voor het aanstaande jaar heb ik wel bedacht dat het een mooi streven zal zijn om 4 marathons te gaan lopen. Waarschijnlijk begin ik daar eind van de maand al mee om dit doel te halen. Snelheid komt op een tweede plaats, maar daar wil ik zeker ook weer aan werken. Waar deze marathons gelopen zullen worden is voor mij zelf ook nog niet helemaal duidelijk maar ja het jaar is nog maar net onderweg dus alle tijd om er over te brainstormen………

1 opmerking:

Anoniem zei

I've more or less been doing nothing worth mentioning, but oh well. Basically not much exciting happening worth mentioning. I just don't have anything to say right now, but whatever. Eh.
- rogierkleine.blogspot.com f
07 car civic honda
buy used car
car undefined used
used car bergen
used car oakland
used car greensboro
used car raleigh
used car killeen
used car vallejo
used car tacoma