vrijdag 19 januari 2007

New love!!

Sinds kort heb ik een nieuwe liefde, een echte liefde. Het was liefde op het eerste gezicht. Het gevoel van dit is het, samen oud worden schiet het door het hoofd heen. Zeer waarschijnlijk zal ik haar overleven het is cru dat ik het nu al weet maar het is gewoon zo. Tot die tijd kan ik op haar rekenen dag en nacht! Ik heb een nieuwe liefde en ze is heel mooi zwart, zo zwart dat ik nog niet eerder gezien heb. Ze ziet er stijlvol uit, en haar figuurtje mag er zijn hoor. Ik weet nu al dat er menigeen jaloers op me zal zijn. Vanmorgen vroeg voor het eerst wakker geworden met haar. In gedachten zie ik nog dat ze mij bespeelt met haar geuren want ja haar geuren zijn het die het doen. Die heerlijke geuren zoals die geen ander heeft komen als een rustig druppelde kraan heel intens mijn neus binnen. Dan twijfel ik wakker worden? of me laten bespelen door haar?. Ik kies voor het laatste en de geuren voeren me ver weg, erg ver weg. In een rap tempo begeef ik me naar de oorsprong van deze geuren. Diep in het Amazonegebied waar haar oorsprong ligt ben ik dan ineens beland. Dit is zo mooi en intens die geuren en beelden. Ik hoor de druppels langzaam van de bladeren afdruppelen en zie een soort van papagaai met de mooiste kleuren in een zweefmoment boven het oerwoud hangen. Tja zn zweefmoment heb ik nog nooit gekend tijdens het lopen. Verder is het prachtig de dieren, geuren en kleuren. Alles is er mooi en vooral zij mag er zijn en ik voel me geprezen dat zij van mij is. Heel langzaam trekken de geuren zich terug uit mijn neusgaten en ineens beland ik met een duizelwekkende vaart weer in mijn bed keihard terug in de realiteit. Verdwaasd maar snel stap ik uit mijn bed en met wankele stappen begeef ik me naar de keuken. Ja gelukkig ze is er nog mijn black beauty……

Zo zie je maar weer dat koffiedrinken niet zonder risico is, wil je ook zn zweefmoment meemaken? Koop dan in je supermarkt de Brasilpads, zet je senseo aan en spring dan gelijk in bed en laat je meevoeren. (wel op eigen risico)

Geen opmerkingen: