maandag 22 januari 2007

Looproute


Zoals velen weten ben ik vaak te vinden in '' mijn achtertuin '' In de zomer loop ik er regelmatig en lig daarna heerlijk aan de waterkant genietend van een lekker koel biertje, mensen kijken of gewoon iets te lezen (runners) In de winter ben ik ook wel vaak te vinden in het plantsoen, en dan ben ik voornamelijk actief. Ik heb geprobeerd om de route vast te leggen, zo als jullie kunnen zien heb ik niet echt een vaste hand om de route keurig te kunnen uit stippelen. Misschein is het ook wel de goedkope muis die het hem doet. Maar als je de kaart bekijkt weet je precies waar je moet zijn als je mij wilt tegenkomen. Elke keer als ik ga lopen blijft de richting een grote verrassing, de ene keer begin ik daar of hier en soms ook gewoon bij het begin maar in elk geval volg ik de groen/zwarte route.


In het noorderplantsoen achter het restaurant '' daar zag jantje pruimen hangen '' heb je een beste bult. Die mag ik graag opstormen.


Om dan met een bloedgang weer naar beneden te lopen, het wordt tijd dat deze bult een heuze naam krijgt. Iemand een idee?

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Dat is ook zo ongeveer mijn achtertuin.. Denk dat ik er in t voorjaar ook wel veel te vinden ben... Heb er nu al zin in (H)

Anoniem zei

En welke kleur is jouw route :))
;)

volgens mij gaan jullie elkaar daar nog wel een keer tegenkomen :)

Rogiers wartaal zei

De groene kleur natuurlijk :) welke richting maakt niet uit... Draai toch vaak de route om. Om de vijver doe ik het snelheidswerk.... Niemand heeft zn mooie atletiekbaan

Anoniem zei

Ik woon trouwens net binnen het water en dan wat meer richting centrum :)

Denk dat ik morgen aan het plantsoen wel een dankbaar object heb als het licht is! :) Ga dus mooi eventjes op pad met mijn camera, hihi.

Michel zei

Ik ga voor "Mont Rogier" of "Col Petit" (je achternaam vrij vertaald)