zaterdag 13 januari 2007

gehyved

Ik, hij, die.zij hyved, jullie en hunnie hyven. Kortom bijna iedereen die een beetje van deze wereld is heeft een hyve account. Zoiets moest in Nederland wel aanslaan want het is gratis. Zelfs BN-ers (mis)bruiken hyves voor hun eigen heilige doel. Zelf ben ik natuurlijk ook een hyver van het eerste uur en heb dan ook Wouterse Bossie en Femke in mijn Friendlist staan. Dat is wel dope want soms krijg ik berichtjes van hunnie van wat lul je nu weer op je wartaal wanneer ik weer eens een BN-er bij zn kladden heb gepakt. Voor de wereldvreemden onder ons zal ik snel effe uitleggen hoe en wat is hyves nu? Heel eenvoudig op hyves kan je een eigen netwerk opbouwen van vriendjes en vriendinnetjes, verhaaltjes en foto’s plaatsen. Je maakt een account aan en zoekt dan een verloren liefde op. Die blijkt dan al getrouwd te zijn en al tig kinderen heeft geworpen van verschillende kerels. Maar geen nood want hyves houdt niet op bij die ene verloren liefde. Je gaat dan gewoon op zoek naar die nummer 2 en hoe was die naam van die dame nog maar? Heel eenvoudig en dat blijkt ook wel met zoveel accounts. Zelfs moeders van over de 50 zitten op hyves, en dat is denk ik alleen om de vrienden van hun kids te controleren. Verder is het echt heel makkelijk om exen, collega’s of anderen die je normaal nooit tegen komt te vinden. Ben je benieuwd wat voor vrienden Samir A heeft? Of met welke gast je ex nu loopt te bekken? Na 5 minuten hyves weet je het!

Met hyves kan je wel gigantische op je bek gaan. Loop je te flirten met verschillende boys tegelijkertijd? Maak je niet druk op hyves ziet iedereen het ook die verschillende boys. Ben je alleen en eenzaam met 20 vriendjes waaronder 10 BN-ers of ben je een allemansvriendje met 333 vriendjes dat kan je allemaal zien. Het leukste is dat je iemand er wel sneller door leert kennen, de oude wijven die over iedereen lullen haal je er zo uit, want die zijn zo blond dat ze niet door hebben dat iedereen de openbare berichtjes kan lezen. Het leukste er van is dat je er zelf ook foto’s kan plaatsen.Ik moet zeggen dat sommigen echt lef hebben, want als je met zn verlepte kop op het www te koop wil lopen ben je of een beetje dom of echt dom. Maar ja vergeef het hun vader want ze weten gewoon niet beter. De echte trieste gevallen zijn toch wel die figuren die met hun ass te koop lopen op hyves, daar is de site niet voor bedoelt schreeuw ik het luidkeels uit als ik zo iets zie. Zij hebben het geluk dat hun mams niet op hyves actief is denk ik dan. Leuker is het checken van de vriendjes en vriendinnetjes van mijn zussen, vrienden of andere aanverwanten. Vaak kom je jezelf dan meerdere malen tegen en dan bedoel ik dan op zijn positiefst want vaak zit een van je vriendje of vriendinnetje bij een ander op zijn lijst en zo kom je elkaar wel erg vaak tegen…….. soms

Ach is leuk (en verslavend) dat hyven…………

Geen opmerkingen: