zaterdag 2 april 2005

2 april Een dag van gaan.......

Ja jongens, The pope is er niet meer!
Hij blies net een 2 uurtjes terug zijn laatste adem uit en hij is bij zijn heer terecht gekomen als alles goed gegaan is met de papieren enzo bij de poort. want de laatste tijd zijn ze daar lastig. Maar goed allemaal huilende katholieken en andere belangstellenden op het Pieterplein, Mijn pa die van orgi een katholiek is moest er van huilen tja!
HIj heeft toch niet goed naar dat nummer geluister van Een man mag niet huilen......
Maar ja om effe terug te komen op de Pope, die zit nu lekker met een biertje te genieten want hij is nu eindelijk FREEE
PROOST!!!! ik drink er eentje op hem!
Om verder te gaa met het echte leven hierzo, d66 heeft gekozen om door te gaan met deze manier van politiek voeren. Een echte lachtertje waar ze straks finaal voor afgestraft worden!
die mogen blij zijn als ze straks met 1 zetel (naast die van Wilders) overhouden!
maar ja Politieke zelfmoord hebben ze niet zomaar bedacht als kreet!
Ach laat ze hun spel spelen ze zijn toch snel uitgespeeld boris boef en de zijnen!

Vandaag heb ik ook het boek over Albert Speer eindleijk uit!
na 940 blz verder ben ik weer tot allerlei inzichten gekomen. De beste man had me 937 blzs lang wijs gemaakt dat hij nergens vanaf wist. Over nergens afweten bedoel ik dus de jodenvervolging enzo
Albert Speer hield zich voornamelijk bezig met het ontwerpen van gebouwen en andere dingen. Later werd hij Hitlers minister van bewapening en liet in totaal miljoenen dwangarbeiders te werk stellen om de oorlogs productie op gang te houden. De schrijfster van deze biografie is er wel tien jaar mee bezig geweest. honderden mensen gesproken enzo. Ik had het idee dat het op het laatst wat afgeraffeld is, want de dood van Albert Speer was in 2 bladzijden klaar. Terwijl anderen dingen wel tig blz over uitgeweid werden wat ook niet echt nodig was naar mijn idee maar goed ik heb hem uit! en of hij van alles geweten heeft? dat staat wel vast naar mijn idee, want hij was Hitlers rechterhand dus hij moet gewoon wel iets geweten hebben maar ja hij is dood de meeste nazis zijn dood dus niet meer boeiend eigelijk!

Voor de rest is het klote vandaag. ben verkouden geworden. Een geschenk nog van de marathon. Ja die doet veel met je hoor, maar ja ben blij dat het bij een verkoudheid blijft en verder niets!

trusteeeeeee

rogier

Geen opmerkingen: