donderdag 21 april 2005

20 april 2005 Mijn eerste keer........

Het was wel spannend eigelijk mijn eerste keer, ik lieg als ik zeg dat ik niet nerveus was. Bij veel dingen is de eerste keer altijd heel speciaal. Voor de eerste keer naar je werk gaan of beter nog je vriendinnetje voor het eerst zoenen. Dit heb ik al enige tijd geleden als eerte keer gedaan dus daar gaat het niet meer over. Het gaat namelijk over mijn eerste keer in het donker buiten hard te lopen. Aangezien is wat last heb van nachtblindheid is dat wel een spannend moment. Zal ik tegen een paaltje aanlopen, zal ik geschept worden door een onverlichte fietser. Na 2 rondes te hebben gelopen van het parcours van de halve marathon hield ik het voor gezien. Het ging best wel goed. Zijn tenminste geen ongelukken gebeurt, en ben niet gevallen. Wel moet ik zeggen dat ik liever overdag loop want in de avond als het donker is ben je alleen maar bezig om op te letten en niet aan het genieten wat je bij hardlopen eigeljk moet doen. dus toch maar gewoon weer overdag.

Ik weet niet hoe ik moet reageren na mn eerte keer, vaak zie je voetballers heel overdreven doen nadat ze een doelpunt gemaakt hebben. Ze doen in feite net of het hun eerste keer was dat ze gescoord hebben. Het is hun werk en daar krijgen ze genoeg geld voor. Ik ga hier ook niet staan springen en zingen omdat het mn eerste keer was, als hardloper hoor je gewoon te lopen waar, wanneer dat moet niets uitmaken.Daarom zit ik gewoon relax met een fles spa achter de pc. Want na de eerste keer komt er vast nog wel meerdere keren.....


rogier

Geen opmerkingen: