vrijdag 1 april 2005

31 maart een dag van niets

Een dag van niets zo kan ik het niet beter omschrijven. Ik heb helemaal niets gedaan, had nergens zin in, had eigelijk een grote schoonmaak in gedachten maar had er totaal geen zin in. Kortom een baaldag dus. De stijve spieren zijn over, alleen nog wat last van de blaar op mijn hak en had zelf nog wat eelt weg geknipt en dat is ook best pijnelijk. Dus van lopen komt effe niets van terecht maar ja heb ook wel effe genoeg gelopen. Het lijkt net of ik een baaldag had, maar waar over balen? de wereld draait toch door?
Ik baal er niet van dat die Chiavo, de comapatient van Amerika overleden is, ben eerder blij hoor haar. Nu kunnen de nabestaanden lekker weer verder ruzieen over wel of niet de fik er in of wel of niet cremeren. Het zal het arme mens een worst zijn zij is in elk geval van de ellende af.
Op dit moment gaat het ineens weer es slecht met de paus, heeft net zn laatste scramenten toegediende gekregen dus al als ik morgen wakker wordt zal heel Italie wel in diepe rouw zijn. Maar ook dat is niets om me druk over te maken.

Tja waar maak ik me dan druk om, dus om niets! dus doe ik deze dag ook maar effe niets. Ben nu een maand bezig om bijna elke dag een ding te schrijven hierzo. Tja de ene keer is het wat beter dan dan andere keer, of beter gezegd de ene keer is het wat minder slecht dan anders. Ach zo heeft iedereen wel zijn goeie dagen.
Vandaag noemde iemand me een vleier. ik weet niet of je het positief moet opvatten of niet, lijkt me altijd nog beter dan voor player uitgemaakt te worden.
Ook vandaag hoorde ik weer verschillende verhalen via msn, uiteenlopende verhalen, sommige slaan nergens op en andere zijn boeiend danwel kennis verrijkend. Ik zit er dan ook sterk over te denken om es een boek over te schrijven, want dat vult vast wel een paar 100 bladzijden. ach misschien verkoopt het ook nog wel..............

nou mijn wijn is op en het wordt tijd dat ik deze doelloze dag es afsluit..........

rogier

ps: kom morgen aub niet met domme 1 aprilgrappen .......

Geen opmerkingen: