vrijdag 29 april 2005

28 april 2005 wieven kiekn in het park

Heerlijk weer vandaag, dus besloot ik nog al laat om nog es een uurtje te gaan lopen. Dit deed ik in mijn geliefde achtertuin, het Noorderplantsoen. Ik ben tegen half zes in de avond gaan lopen, normaal doe ik dat nooit maar omdat ik met andere dingen bezig was zoals mijn bed te herstellen en wat schoonmaken kwam ik er niet eerder aan toe. Maar jongens toch, als het mooi weer is weet ik het wel zeker dan ga ik pas tegen die tijd lopen hoor en dan in het park. Ik voelde me op een gegeven ogenblik als een prins Bernard in Kenia. Wat een vrouwelijk schoon liep er door het park en veel ook. Tja ik vermoed dat het maar voor korte duur is, de winterbuikjes moeten weer strak voor de zomer. Maar ja daarom moet ik nu maar effe volop genieten. Je hebt ze in alle soorten en maten, van dik tot dun, van donker tot spierwit. Van de spierwitten vermoed ik dat die de hele winter alleen snachts hebben geleefd in het uitgaansleven. Er was een dame die heel dapper mij probeerde te volgen, tja dat lukte dr ook wel aardig een km of 2. Maar ja toen ik de heuvels op liep was ik die dame al snel kwijt. Sommige zijn wel aardig op gekleed om te lopen, vaak nog wel met teveel kleren aan. Heb soms wel medelijden met een aantal die er lopen. In goede moed beginnen ze te lopen en te lopen, tja want dat buikje moet toch wel effe weg he anders geen bikini dit jaar. Sommige lopen er bij alsof de duvel zelf achter hun aan loopt, tja ze vergeten schijnbaar dat ik het maar ben!

Dus vanaf nu loop ik elke dag................

rogier

Geen opmerkingen: