woensdag 6 april 2005

5 april 2005 Een dag van overpeinzing

Vandaag weet ik het zeker! Ik leef onder de armoedegrens, tenminste dat denk en zullen anderen ook wel denken als ze mijn koelkast bekijken. Een pot sambal, twee potjes pesto en een stuk of wat kuipjes koffiemelk. Dat is pas een dieet toch? maarre we hebben het nog niet gehad over mijn diepvries, want daar zit nog wel genoeg in voor half Afrika. Dus weinig aan het handje denk ik dan.
Maar goed vandaag heb ik een besluit genomen, omtrent het werk zoeken buiten de regio. Buiten bedoel ik dan ook echt buiten. Ik heb mijn arbeidsconsulent de opdracht gegeven (nou ja medegedeeld)dat hij ook buiten gronigen mag kijken naar werk voor mij. Natuurlijk wel met een aantal voorwaarden.

1. het moet wel de moeite waard zijn wat baan betreft, dus goeie verdiensten en uitzicht op een vaste aanstelling.
2. Hij mag zoeken tot de grote rivieren, met uitzondering van Frysland,en het gebied tussen assen en zwolle. daar wil ik nooit werken. dan ook echt een beetje verder van huis. Tot de grote rivieren lijkt me ook wel duidelijk want wie wil nu in Rotterdam gaan wonen of in Eindhoven waar altijd z on carnavalsfeertje hangt. Maar goed de Lijn Amersfoort-Utrecht-Amsterdam lijkt me wel een goed iets.
3. Het moet leuk werk zijn. dat is nog wel het allerbelangrijkste, zonder leuk werk geen leven.

Maar ja we moeten maar effe zien wat er uit de hoge hoed tevoorschijn komt, misschien krijg ik hier ook nog wel iets. Het is ook op zich wel spannend, een nieuw avontuur beginnen ergens anders. Een ander leven opbouwen, enne hardlopen kan je overal. maar goed dat moeten we allemaal maar effe zien. Over hardlopen gesproken ik ben nu druk bezig weer een marathon te te zoeken die ik in het najaar kan gaan lopen en dat is nog wel een hele klus
overal heb je wel mooie marathons dus moet nog maar effe goed kijken hoe en wat. Misschien moet ik maar effe gaan loten ofzo hehe. Ach wat is het toch mooi om hardloper te zijn!!!!!!


truste!!

rogier

Geen opmerkingen: