woensdag 30 maart 2005

29 maart 2005 The day after The Day

The day after the day die is altijd wel eentje die je niet snel vergeet. Ik werd wakker en voelde me net een mummy die ze net gebalsemd hebben. Maar ja besloot toch maar uit bed te komen. Stapje voor Stapje. Oo wat zijn de benen stijf niet normaal. Maar goed het was gister vanaf 35 km ook een echte lijdensweg geworden. Een beetje koffie drinken en nog wat op de site van de marathon speuren naar de gemaakte fotos. De echte actiefotos komen deze week op het net dus ben daar wel benieuwd naar. De uitslagen stonden ook op het net. Ik was inderdaad ingedeeld bij de wedstrijdlopers, de eerste van mijn cat. liepen de marathon in 2:19 dat is best wel snel. Het waren ook allemaal buitenlanders en dan in eens zie ik mijn naam verschijn in het klassement als nr 41, ach toch nog wel netjes gedaan dacht ik zo.
De komende dagn maar effe lekker rustig aan doen. de blaren laten genezen en nagenieten van de marathon en weer verder kijken.

zo nu eerst maar effe een stukkie met de rollator lopen!

rogier

Geen opmerkingen: