dinsdag 8 maart 2005

7 maart 2005 Het dooit

Het dooit!!!!!

Al het sneeuw rondom mijn huis is veranderd in niets, het is weg!
Gelukkig want dat vormt voor het lopen geen belemmering meer. alleen afwachten hoe mijn knie zich gaat gedragen morgen.
Nu het gaat dooien kan de lente ook eindelijk met zijn intocht beginnen, eindelijk straks weer in een korte tight hardlopen. Lente is de mooiste tijd van het jaar, alles komt weer te leven, nou ja niet iedereen natuurlijk wie dood is blijft dood toch?, de vogels fluiten, de terrasstoelen worden hier een daar weer naar buiten gegooid.
De eerste voorjaarmarathons komen er weer aan. tja echt een tijd om naar uit te kijken.
Over dooien gesproken ik hoorde van het weekend een vreemd verhaal, Een kennis zn moeder was overleden, het ouwe mens had de lente niet meer afgewacht en was vertrokken.
Nooit geen verzekering ect, dus alles kwam voor rekening voor de zoon, die bedacht dat het wel erg duur was allemaal en besloot zijn moeder te gaan halen met de auto!
Dus werd er een stationcar geleend, maar het arme mens paste er niet in! ze hebben het zelfs geprobeerd de kist op het dak vast te binden maar dat ging ook niet! wat ze daarna precies gedaan hebben weet ik niet maar zal me niets verbazen als ze met een " pak een bak" die je beij de plaatselijk pompen hebt haar weg gebracht hebben! tja zo kan het ook zonder al die poespas.

Oja de liefde schijnt dan ook weer omhoog te komen, hmmm dan denk ik dat de lente nog zich laat wachen want op dit moment komen alleen de stukjes ui die ik zomaar boer omhoog....
Wat is nu eigelijk verliefd zijn? ik ben het nu niet, je kan op zo veel manieren verliefd zijn. Sommige mensen worden verliefd op iets, een ding.
Ik vond mijn nieuwe loopschoenen die ik laatst gekocht heb wel erg cool, maar om nu te zeggen dat ik er verliefd op ben geworden........
Kriebels voor een dame heb ik nog niet echt gekregen, soms denk je dat de ander je meer dan leuk vindt, en als dat niet blijkt te zijn heeft die persoon juist pech gehad denk ik dan maar zo. En dan is natuurlijk ook wel zo....
Eigelijk hou ik me er ook niet echt mee bezig, sta altijd op voor een en ander maar vind het eigelijk wel best zo ................................................................. nou ja morge misschien niet maar ja dat zie ik dan wel weer!

Vandaag kwam er ook weer een dame online die ik al tijden niet meer gesproken had, waarschijnelijk wilde ze met me cammen want kreeg meteen een uitnodiging de cam te starten, helaas voor haar heb ik geen cam. En helaas voor mij wilde ze eigelijk de cam niet starten!
het gesprek ging verder als volgt: (ik noem dr E

IK: wie ben jij??
E: oo ken je me niet meer???
ik ben de nicht van....... enne jij bent ernie toch?
IK: ooo die ja met die 3 kinderen en je woont in damsko toch en 26 jaar????
E: Nee mang ik woon wel in damsko maar geen kids hoor enne ben pas 23jaar......
ik: ooooo nu weet ik het je ben die van sranan enzo.....
E: Jamang dat je het nog weet sang......
Ik: Ben wel oud hoor maar nog niet versleten........
E: ja ik weet het erni je bent gewoon een lekker ding ondanks je leeftijd............

nou ja zoals je leest een gesprek op niveau, de rest laat ik maar achterwege, want de chat duurde dik 2 uur.

vandaag over drie weken zit ik rond deze tijd vermoeiend na te genieten of juist niet van mijn vijfde marathon. Misschien ben ik rond deze tijd nog wel aan het lopen omdat ik verkeerd gelopen ben, misschien lig ik daar dan ergens dood aan de kant door iedereen daar genegeerd en vergeten.
maar misschien is het ook wel zo dat ik er behoorljk ga lopen vriend en vijand verbaas met mijn tijd, niet dat ik veel vijanden heb (zullen er wel een stuk of 5 zijn ofzo)
of misschien kom ik er een leuke meid tegen onderweg en besluiten om samen de wijde wereld in te trekken!
Misschien, dit is wat aannemelijker, zit ik gewoon in een lekker heet bad bij mijn ouders en klest ik hun de oren van het hoofd over Marathondag

maar nu wordt het eens tijd dat ik weer in bed ga, want dat had ik mezelf beloofd enne mn moede zei altijd als je iets beloofd moet je het ook nakomen dus bij deze.......

rogier

Geen opmerkingen: