donderdag 17 maart 2005

17 maart 2005 Een prijs........

Vandaag was het eindeljk zover! Ik heb een heuse prijs gewonnen. Het werd vanmorgen aan de deur bezorgd! Nee helaas niet die kale van de postcodeloterij maar een of ander mens van TPG met een grote doos!!
Het was van Douwe, Douwe Egberts wel te verstaan. Nou dacht eerst aan de doos te zien aan een super de luxe uitvoering van de senseo creamer. dus ik maakte de dus snel open. veel van dat piepschuimrommel en na veel graaien en graaien kreeg ik eindelijk iets te pakken wat harder was dan het opvulmateriaal. Jawel een kop met een schotel. Heel handig hebben ze het daar bedacht bij Douwe, voor de groot verbruikers waaronder ik ook val hadden ze de maat van de beker aangepast. Dus dit was een XXL uitvoering. Misshcien is het een multifuntionele kop, waar je ook je 4 uurse dagsoep in kwijt kan en let op waar eventueel koffie uit gedronken kan worden!
Misschien dat ik dat eventueel ook wel ga doen.......
Na nog een kwartiertje graaien in de doos kwam er een hele mooie verzilverde opklopper uit de doos te voorschijn!!
Ik ben er heeeeeeel blij mee, want er zaten zelfs al baterijen in, enne hij is heeel speciaaal want op de doosje staat " Special edition for DOUWE EGBERTS "
Dus ik prijs me helemaal gelukkig, zet hem morgen meteen voor grof geld op marktplaats!
Tja hetzelfde zal ik met die BMW doen die ik ooit nog es win via de postcodeloterij.... Want tja ik zal altijd een hardloper blijven toch? en wat moet een loper met een auto?
Maar goed vandaag alleen maar winnaars, want mijn klok loopt ook weer es na een jaar stil gestaan te heben en dat dankzij DOUWE!!!!

DOUWE BEDANKT

rogier

Geen opmerkingen: