donderdag 17 maart 2005

16 maart 2005 Kuifje?

Vandaag was het weer een dag zoals zovelen, want kuifje wachte nog samen met bobby nog steeds op de boot die naar Afrika zal vertrekken, helaas voor hem en bobby kwam hij nog lang niet omdat kaptian Haddock verkeerd gevaren was en prof zonnebloem smaen met de broetjes Jansen en Jansen ergens in azie verdwaald waren......... ooo nee volgens mij is dit het verkeerde verhaal..........Kut....

effe overnieuw dus...

Vandaag was het weer net zoals elke andere dag toen ik wakker werd was het namelijk zoals altijd licht.......

Helaas de lente zet niet echt door vandaag, welswaar een lekkere temp maar de wind zorgt er voor dat het toch nog wat koel blijft!
Vandaag niet wezen hardlopen maar toch veel met hardlopen bezig geweest. Op de eerste plaats bevond ik me weer es in intersport, ze moet daar echt gaan denken dat ik aan het jatten ben zo vaak kom ik er.
Dit keer was Cheryl erbij en die heeft een grote tas waar we best veel dingen in konden verstoppen...........
Maar ja dat hebben we maar niet gedaan he
Mevrouw wilde hardloopschoenen hebben om te hardlopen, jaja echt waar. Enne dan is het natuurlijk logisch dat ze Mij ( met een leerstoel Hardlopen op De UV meeneemt) om een goed advies uit te brengen.
Gelukkig hadden ze daar ook van die slimpies, die haar konden helpen met ikke op de achtergrond zoals ik het graag mag zien.
na wat passen en meten en vragen enz kwamen ze uit op de assics cumulus, uiteraard een goeie keus.
Nou moet ik mensen gaan begeleiden morgen met hun eeste hardlooppasjes, ja eindedlijk een parttime baan!

Verder kon ik me niet weer beheersen en heb effe 3 paar falke running sokken gekocht, was wel een aanbieding dus zoveel hoef ik er niet voor te laten voor de rest van de maand.
Omdat de color van de banksaldo nog niet voldoende in de red stoand ben ik maar verder gaan kopen.
En let op een cd gekocht!!! dat is geloof ik al een hele tijd niet meer gebeurt!
het is een van de nieuwste cds van EELS geworden!
ik ben hem nu nog aan het draaien en dat al 7 uur lang .........

Vandaag heb ik ook een naamplaatje laten maken voor als ik onderweg ben met hardlopen enzo
Niet dat ik verwacht dat Utrecht z on slagveld wordt, je weet het anders maar nooit.
Misschien verdwaal ik daar en loop ik door tot ik een ons weeg, of wordt daar gegijzeld door een van de vele marokanen daarzo die denken dat ze wat losgeld voor me kunnen vange!
Nou kan er bij zeggen alvast de meesten zijn liever kwijt dan rijk, vooral het UWV en nog ee handvol anderen......
Nee maar stel je es voor ik wordt tijdens een lange duurloop geplet door een vrachtwagen van Bart Smit vol met goedkope dvds, tja dan is het altjd handig om via het plaatje te zien wie het moesje is geweest. Anders is het wel handig als ik een keer verdwaal en ik kom me zeer onverhoopt en onverwacht in Fryslan boppe met die rotte koppe terecht kan ik me echt niet verstaanbaar maken. Dus vandaar ook de 06 van me pa. Maar stel je es voor dat mijn pa zijn phonebills niet meer betaald of ophoudt met mob telefoneren dan ben ik echt zuur!!!!!
Daarom heb ik me maar voorgenomen om als ik ook maar ergens iets ziet wat te maken kan hebben met Fryslan meteen rechtsomkeer maak, dan lijkt me er weinig aan de hand!

Maar genoeg er over, want anders zullen jullie liever lezertjers wel denken dat ik nergens anders voor leef dan hardlopen, en dat is natuurlijk ook niet zo.
Vandaag weer een aantal leuke en boeiende msn gesprekken gevoerd, vanwege mijn beroepsgeheim zal ik daar niet verder op in gaan.................................

Nou ga ik maar weer es pitten want mijn bedje roept

rogier

Geen opmerkingen: