woensdag 23 maart 2005

23 maart 2005 bye winter

De lente rukt op!, het wordt steeds beter weer. Overal zie je weer mensen tevoorschijn komen. Niet meer zo ingepakt in winterjassen en sjaals. De buurman leeft ook nog zag hem dit jaar ook weer voor het eerst. Kortom alles komt weer tot leven dit is toch een van de mooiste tijden van het jaar.

De verwachtingen voor Marathonday zijn nog effe spannend. Het kan nog alle kanten op. Vandaag trouwens ook de post ontvangen en heb startnummer 71. Is wel een erg laag nummer maar ja heb het binnen! Ik heb nu wel dat ik alle pijntjes enzo begint te voelen maar dat zal wel te maken hebben met de gezonde spanning voor een marathon.
Vandaag de hardloopkleding effe wassen en dan uitzoek3en in welke outfit ik me ga vertonen in Utregt!
Heb al aan verschillende outfits gedacht, zoals een paasei of als een paashaas, maar stel je es voor dat het warm wordt dan kom ik niet ver in z on pakkie.
Een adamkostuum kan natuurlijk ook, maar ja ik zie het nog wel effe.......

Gister was de monteur weer es voor mijn CV geweest, was nu als weer voor de vijfde keer (of meer) leeggelopen de boel weer nat enzo. Die lui werken daaarzo efficent dat je daar niet goed van wordt. Ik leg uit aan de phone dat het zelfde nog aan de hand is als eerst. Komt de monteur kijken en zegt ja je hebt gelijk, maar moet nog spullen voor halen. Dus meneer was weer een uur weg..........
En zo ging dat alle 5 keren zo om niet goed van te worden...........
Maar ja er zijn nog wel ergere dingen om je druk over te maken toch???


Later meer.......

Geen opmerkingen: