woensdag 2 maart 2005

2 maart 2005 Sneeuwpret

Vanmorgen wakker, na 10 uur slaap, tjee dat de wereld zosnel kan veranderen......
Bussen reden niet, wanhopige meisjes die niet naar school konden, files en spelende kinderen in het park omdat ze ijsvrij waren!
Het was goed wit dus, in 20 jaar niet zoveel sneeuw gevallen als de afgelopen 24 uur, ik trek me er niets van aan.
Zet gewoon de senseocreamertje weer es aan, om die Kenya Blend weer heerlijk te ruiken, tja en als hardloper probeer je van alles om sneller te worden!!!

Vandaag mn tweede dag dat ik hier op bezig ben, en begin het steeds meer onder de knie te krijgen. Zo super met de pc ben ik niet maar begin er wel meer lol in te krijgen.
Vanmorgen voelde mijn knie al weer lekker aan en heb alle vertrouwen er in dat het wel weer goed komt!
Tja het is altijd effe wennen als je nog nooit een blessure gehad hebt.

Op msn is het altijd wel lekker ouwehoeren, het is soms best wel vreemd dat je elkaar over msn zoveel te vertellen hebt en dat terwijl je elkaar niet eens goed kent of nog nooit in het echt gezien hebt.
Alleen van lelijke fotos ken je elkaar, maar je weet wel wat ze die dag eten, hoe hun stemming is of welke lange tight ze dragen!
Soms gaat het nergens over, soms zijn het diepgaande gespreken over het leven, relaties enzo
Dat is wel het mooie ervan
Ñaar huis bel ik nooit meer, niet dat ik ruzie met het thuisfront heb ofzo maar mams is tegenwoordig ook 24 uur online op msn dus je kan alle tijd daar terecht over de dagelijkse dingen.
Haar heb ik trouwens al wel in het echt ontmoet!!

Ga nu mn knie nog effe ijsen en dan lekker met een boek in bed in slaap vallen!

rogier

Geen opmerkingen: