dinsdag 15 maart 2005

15 maart 2005 Het is altijd lente in de ogen van de.......

Lentekriebels!!!

Tja dat krijg je toch echt wanneer je op internet ziet dat het buiten 10 graden is welswaar met windkracht 5 maar ja dat mag de pret niet drukken.
Na mijn huisje aan de kant gemaakt te hebben, ging ik weer de gewone wereld in en wel op mn raceschoenen. Dat is niet zo boeiend natuurlijk maar wel dat ik voor het eerst weer de korte broek aan had.
Z on eerste keer in het jaaris altijd wel noemenswaardig en geeft een kick. je voelt je een stuk vrijer daarin.
Dus ging ik een rondje van 12 km lopen, wat heerlijk ging allen de knie wilde af en toe zetggen dat ik eeffe gas terug moest nemen. maar al met al heerlijk gelopen

Voor de rest wat ik blij om te horen dat een ene Esther uit Utrecht eindelijk een contract heeft gekregen bij haar werk, ze werkte er al een tijdje via een uitzuigbureau oeps uitzendbureau maar haar harde werken werd nu es beloond. Gelukkig heeft het kaarje aan steken gewerkt!!!
Als iedereen dat ook es deed in mijn geval had ik allang een baan.........

Verder is er weinig neuws te melden aan het front, de biografie waar ik mee bezig bent leest nu wel lekker weg en zit nu op blz 544.

Geen opmerkingen: