vrijdag 11 maart 2005

10 maart 2005 kleine meisjes worden groot

Vandaag was het weer eens leuk!
Ten eerste was mijn jongste zus 20 geworden!!!!!
en ten tweede moestik voor herkeuring naar het uwv
Eigelijk was het eerst wel het leukst natuurlijk, het begon nameljk smorgens al om half elf
Wat moet ik mn zus nu kopen, winkel in winkel uit.
op den duur kwam ik uit bij een fair trade winkel of tewel eerlijke handelwinkel
Dit betekend dat arme boertjes uit ontwikkelingslanden eindelijk eens waar voor hun geld krijgen.
Een beter kadoo kan je niet geven vind ik, al hoewel er veel artikelen buiten mijn begroting vielen. Dus eigelijk was ik het arme boertje!
Graag had ik haar iets gekocht uit dr geboorteland haiti, het enige wat ze er van hadden was duur!
Maar ja in die 20 jaar is ze veranderd in een kaaskop, ze eet appelmoes bij het leven en vies van een hollandse biefstuk is ze ook niet echt!
Volgens mij is ze ook niet zo bezig met dr roots, en heeft niets met Bob marley of Haile.
Kortom een echte Hollandse en dat al 20 jaar!

het feessie was weer leuk famile en vrienden aanwezig en zaterdag doen we het weer es dunnetjes over!

Het tweede heugelijke feit was mijn herkeuring, dus mijn stok en bril ging weer uit de kast.
Na tien minuten spreken met de arbo arts was het alweer bekeken, die uitkering blijft zoals hij was!
Natuurijk niet iets om trots op te zijn, ik werk veel en veel liever voor mijn centen maar ja soms is het effe niet anders.
Dit geeft wel effe een stukkie zekerheid. en zo kan ik rustig verder kijken naar een geschikte job!

Maar zoals een vriendin het vanmiddag op PP als stelde: Werken wat is dat?
Tja dat is voor mij nu ook al weer lang geleden!
Maar goed heb het ook druk genoeg met hardlopen, chatten, schrijven enzo dat ik er geen baan bij kan hebben toch???

Amen

rogier

Geen opmerkingen: