maandag 7 maart 2005

6 maart 2005 maar 750 ml.......

Zondag is een dag van niets doen, ook voor mij was het een zondag van niks. Was veel te laat wakker. Durf het niet eens te noemen hierzo maar ja.
13 uur 10 gaf mijn wekker aan!. 13 uur 10!!!!
JEZUS, ik had me de avond er voor niet eens lam gezopen, het was eigelijk niet eens heel laat geworden. Zat nameljik tot een uur of 2 te chatten.
Had een fles wijn op maar ja dat is ook niet zoveel als je het over de hele avond verdeelt, want zeg nou eerlijk wat zit er tegen woordig nog in een fles???

JUIST 750 ml en meer echt niet!!!!!!

maar ja zonder gekkigheid ging ik weer de dingen doen die een normaal mens ook zal doen als hij wakker werd.
Lopen naar hoogezand zat er dit keer niet in omdat ik nog effe met de naweeen van mijn knie te maken heb.
Omdat pa het weer nodig vindt om bezig te zijn ging hij een kleurstaal halen bij een van de groothandels in stad, tja na een half jaar klussen in mn zus dr huis ga je na een maandje alweer vervelen en ga in een of andere bui je eigen huis maar weer verven!
Dus kon ik mooi meerijden naar Hoogezand of tewel Heysanti (in het sranangtongo!)

Daar weer lekker gegeten en wijn gedronken, daar nog effe op de hometrainer geweest om mijn knie te testen dat ziet er wel goed uit nog effe rustig aan en ik ben klaar voor Utrecht!
Ik zie mezelf al meer dood dan levend over de finisch komen! vragend om water, het doel bereikt koste wat kost!
huildend omdat alles over is, omdat alles pijn doet, huildend om niets!
Heerlijk is dat Hardlopen!!!

Oja het schijnt dat die Rutger Smit eindelijk succes heeft weten te behalen op het WK of EK in Madrid. Daar stoote hij zijn bal wel erg ver weg wat genoeg was voor zilver!
enne dat na bezoek van een sportpsyholoog (zal wel loge zijn geweest) Zo zie je maar weer wat een wip op kan leveren!


Het wordt geloof ik tijd dat ik ga pitten!!!!


rogier

Geen opmerkingen: