woensdag 9 maart 2005

nog een keer 9 maart 2005

kreeg nog een vraag waarom ik niet elke dag wat op mn weblog zet!!!

HALLO, zelfs ik heb het soms te druk om iets eigenzinnigs op te zetten wat het lezen de moeite waard maakt.
Kijk Anne Frank had ook niet elke dag de tijd hoor, soms sloeg ze een paar dagen over omdat ze het druk had met onderduiken enzo.
Want heeft iemand een idee hoeveel tijd het in godsnaam kost om iets leuks te vinden voor je zus die straks jarig is??????
Nou?? nee he, nou het is in elk geval veel tijd. Als je dan bedenkt dat ik ook nog heb ontbeten en hardgelopen en gekookt hebt dan kan je wel voorstellen HOE druk ik wel niet ben!
Dus zie een dagje een keertje geen rotzooi van me, was dan niet bang, ik ben dan niet dood of naar een land geemmigeerd zonder internet, ik ben dan gewoon in de echte wereld aan het ouwehoeren!

rogier

Geen opmerkingen: