zondag 13 maart 2005

12 maart 2005 feestje en nog een feestje

Vandaag is het eigelijk al 13 maart, het is namlelijk alweer 1:50 dus 13 maart. Weer een dag achter. Wat gaat de tijd ook snel mang niet te geloven voor je het weet is de marathon alweer voorbij!

Vandaag was het weer een feestdag, eerst wezen hardlopen ongeveer anderhalf uur. Daarn ging ik naar het het huis van Cheryl, daar vierde haar broer zijn verjaardag. Dat ging gepaard met veel en lekker eten en muziek!!
Was echt leuk
Daarna ging ik weer naar een feestje, en wel die van mijn zus marlene, ze was jarige afgelopen week maar nu gaf ze voor de jongere generatie nog een feestje, deze was ook erg leuk. Tegen een uur besloot men om nog de stad in te gaan. Ik ben zo verstnadig geweest om naar huis te gaan, want tja morgen weer trainen enzo en over 2 week is de marathon alweer dusss.

Vandaag voelde ik me ook een beetje een jehova,bij het eerste feestje was er een jongedame genaamd Tatjana, die met haar hoofd in de wolken zit om de NY marathon te lopen!
Nou dat hoef je mij geen twee keer te zeggen! voor ze die NY marathon gaat lopen moet ze natuurlijk wel effe beginnen met lopen.
Dus ik wijde uit over mijn religie!
enne ik denk dat ik wel weer een zeiltje gewonnen heb!
Misschien kan ik eens met haar samen de NY of Sranan marathon lopen!

Over Jehovas gesproken schiet mij ineens een songtekst vn EELS me te binnen!

JEHOVAH'S WITNESS

jehovah's witness leave me alone
jehovah's witness i'm not at home
keep on a-knockin' and ringin' the bells
knockin' your way straight to hell


jehovah's witness let's not pretend
that for one second you are my friend
knock on my door and i'll turn out the light
close the curtains and turn in for the night


jehovah's witness why must it be
just when i'm feeling good i look out and see
you walking up in your very nice suit
like i'm some old lady who'll give up her loot


jehovah's witness leave me alone
jehovah's witness i'm not at home


Gelukkig deed die Tatjanna de licht niet uit en de deur op slot, maar luisterde aandachtig!


Oja met mijn knie i alles goed, ik vertrouw er op dat ik een pr ga scoren!
dat is ook flink nodig want dan krijg ik een kistje wijn van Jelle, de vriend van mijn zus!
dus UTRECHT HERE I COME!!!!!!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wanneer ik onder de 3:30 loop, mag ik dan een flesje meedrinken? ;-)

Henk

Ruurd zei

Huy running man,
Ja, dat msn'nen en bloggen is verslavend. Afgelopen zaterdag meende ik verstandig te zijn en deed de computer uit om tien voor twaalf. Maar toen zag ik dat er nog een film 'trainspotting' op tv kwam, waarvan ik net had gelezen dat ie zo goed moest zijn. Dus werd het toch nog twee uur voor Ruurd op bed ging. Maar een goeie film was het wel, ook al kon ik het niet echt leuk noemen. In tegendeel, er gebeurde de meest akelige dingen.