dinsdag 1 maart 2005

1 maart 2005 het begin

Vandaag leek mij wel een goed idee om te beginnen met een weblog, het wil niet zeggen dat er elke keer wat nuttigs op komt maar ja ik doe mn best. Probeer te schrijven over wat me die dag bezig houdt, over mn sport of andere dingen.

Vandaag er vroeg uit, moest effe naar he ziekenhuis, niets bijzonders.
Alleen klote van de knie die is nog steeds out of order, en de marathon in utrecht is al over 4 weken nou ja we zullen het wel zien

Voor de rest niets bijzonders gedaan

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Rogier,

Ik vind het een grote eer dat ik als eerste een berichtje mag typen hier! woeiiiiiiiiiiii...

Nou wel braaf iedere dag iets schrijven he...

groetjes en (k) Leonie

Anoniem zei

Hoi Speedy!

Helaas niet de eerste, maar ik gun Leonie de eer wel hoor!

Succes verder met de site

Kouketer Henk uut Grunnen