maandag 14 maart 2005

14 maart 2005 Zomaar

dag lieve lezertjes

Vandaag voor mijn doen er alweer op tijd af, half negen was het datik het licht weer es zag verschijnen.
Had een afspraak met de persoon die mij aan het gaat helpen, helaas gaat het niet zo snel allemaal maar ja we doen beide ons best.
Na het gesprek zat ik nog steeds zonder baan, dus pakte ik mn gitaar en vertrok maar weer es richting herestraat (winkelstraat, ook wel bekend van het monopolyspel) Zodoende kon ik van de vrijgevigheid van de het winkelende publiek weer wat lekkers kopen!
Natuurlijk is het bovenste niet waar, en als het wel waar was zal ik het noooit geschreven hebben.
Maar als het kabinet zo door gaat met allerlei nieuwe regeltjes te bedenken en deze meneer krijgtdan nog geen werk ja..............
Daar zal ik nog niet teveel over nadenken, voor de zekerheid neem ik gitaarles....

Ik weet niet of ik het al eerder genoemd heb, maar ben al een tijdje bezig met een biografie te lezen van Albert Speer, maar liefst 900 bladzijden. Het aparte ervan is dat na elke bladzijde duidelijker wordt dat de beste man van veel dingen wel vanaf geweten moet hebben. Driftig probeert hij dan ook met allerlei verklaringe te verklaren dat hij nooit van veel dingen heeft af geweten. Voor alle duidelijkheid, Albert Speer was een van de naasten van Hitler.
Het is op zich wel boeiend om het te lezen en nu voooral omdat ik meer dan over de helft ben en het zware boek nu wat evenwichtige in mijn handen ligt

Marathonday komt nu ook steeds dichterbij, nog 14 dagen om precies te zijn, van de week mijn laatste langeduurloop voor de marathon en dan maar weer rusten!
De weersvoorspellingen zijn radicaal te noemen, zoals het er nu naar uit ziet kan het wel es rond de 20 graden worden!
Dat zal funest zijn denk ik voor mijn beoogde eindtijd, want al een half jaar in de kou getraind en dan ineens dit weer is natuurlijk niet ideaal.
Maar goed weer of geen weer ik zal er lopen!!

rogier

Geen opmerkingen: