woensdag 9 maart 2005

9 maart 2005 Nog een potje????

Vandaag heb ik de dag maar voor de helft mee gekregen, ik ging weer es op vistie bij mijn grote zus. Keiharde spellen gespeeld zoals kolonisten en hotel.
Na 3 uur Hotel spelen gooide ik pas de handdoek in de ring, tja mn zus beschikte over hardere valuta. Tja blijft altijd leuk om daarmee bezig te zijn.
De plaatselijk verordering van door deweeks niet meer drinken werd tijdelijk in getrokken, en dat maakte dat ik pas om half vier in mijn bed lag.

Vandaag ook weer hardgelopen. wat gister voor geen meter ging was vandaag weer een stuk beter. ZO goed zelfs dat ik effe de turbo aandeed om te kijken hoe ver ik kon gaan. Na een stuk of wat fietsers te hebben ingehaald geloofde ik het wel. Utrecht HERE I COME.
Zal de vriendinnetjes aldaar maar effe oproepen om toch maar zoveel mogelijk spandoeken te produceren en zoveel mooie woorden op het asfalt (op de route wel te verstaan) te schrijven.
Vooral warme woorden rond de 35 km wanneer je ze echt nodig bent!
Het mooist zal het zijn als ze er zouden staan rond de 35 km punt om je de moed in te spreken voor de laatste kms
Of wat nog beter is. ze moeten er gewoon staan bij elke km punt, en als ze dan ook nog es bij elke km een zoen beloven, nou mensen maak je borst dan maar nat. Dat wordt op zn minst een NL record of misschien wel meer........
Zo makkelijk zal het me wel niet vergaan op tweede paasdag, ik vind het trouwens jammer dat het op tweedepaasdag is.
Op de eerste had het nog wel een extra lading gekregen. Dan had ik desnoods met een kruisje aan me nek ga lopen. al hoewel ik me niet echt iets bij kan voorstellen dat jezus 42 km met dat ding heeft lopen sjouwen voor hij op plek van bestemming was.
Waarom zal ik met zn ding gaan lopen? tweedepaasdag is immers toch immer bedacht door de mensen om bij te komen van de eerste?
De meesten hebben geen zin om thuis te blijven en gaan dan een marathon lopen of heel debiellig naar de meubelhallen Kolham of Vesta.
Niet om er iets te kopen maar gewoon om er bji te horen, je loopt als een losgeslagen kudde door z on meubelhal en vreet je beroerd in de gratis paaseitjes.
Nou dan kies ik er wel voor om mijn eigen lijdensweg van 42 km te lopen, tenzamen de gehele kudde loopdieren! Dat is genieten elke KM!
De pijn en bloedblaren vergetend afstuifend naar de finish Ja dat is pas een lijdensweg!

Morgen is de jongste zus van me weer es jarig en dit keer alweer voor de 20ste keer, elke keer wordt het moeilijker om met iets fatsoenlijks aan te komen.
Een barbie of make-up doos heeft ze allemaal al eens gehad. Een doos thee is ook weer zo afgezaagd! (maar wel lekker)
Dus ik zal mijn creativiteit moeten aanspreken wil ik uperhaupt met iets aankomen. ach ik zie het morgen wel.
Morgen weer een dag vol nieuwe idieeen.

rogier

Geen opmerkingen: