donderdag 24 maart 2005

24 maart Mijn achtertuin

Net effe mijn toetsenbord uitgeschud en heb er weer voor een week eten uit kunnen halen, tja einde van de maand komt er weer aan dus moet je toch wel iets bedenken toch?
Vandaag was het een stralende dag, heerlijk weer 21 graden op zn warmst, en ik heb ook nog heerljk kunnen lopen in het park wat al aardig bevolkt was door de stadjers. Ik trok veel bekijks, liep er immers in mijn hardloopbroekje en een shirtje, ik had het idee dat de dames in het park mee oog hadden op het broekje..........
tja waarom is me nog steeds een raadsel, of zal het om datte zijn, ach nee dat is wel erg ver gezocht, maar goed.
Ik liep daar te zweten terwijl kinderen zaten te spelen, jongens zaten te basketballen en jonge studentes in het gras iets zaten te lezen. Tja het is altijd wel druk in mijn achtertuin.
Ik zie me zelf al weer zitten tijdens noorderzon, heerlijk genietend van een fles wijn aan de rand van de vijver. Straks op 5 mei loopt zelfs een deel van de halve marathon er door heen. In de loop van dr jaren is het echt mijn achtertuin geworden, dat kan ook wel snel omdat ik zelf geen tuintje van betekenis heb dus heb ik me gelukkig gemaakt met het feit dat ik aan de rand van het noorderplantsoen woon.
Je ziet er van ales, allerlei mensen in alle soorten en maten, Sportievelingen en studenten die er weer es een feesie komen bouwen in het park.
Vandaag was het een lekker voorproefje voor de rest van de zomer.

s avonds achter de pc onder het genot van een flesje je weet wel en wat olijven ben ik aan het nagenieten ik zie me zelf er al zitten van het zomer een lekker fles wijn en naast me een leuke dame, maarre alleen ben ik dr naam effe kwijt..................
Maar genoeg daarover, ik moet scherp staan voor maandag dus effe het hoofd leeg maken en nergens anders aandenken dan die 42,195 km!!!!
Ik wil een PR lopen enne geen WR (dat komt later nog wel een x) dus een PR!!!
Daar ga ik maar es overdromen!

rogier

Geen opmerkingen: