dinsdag 11 september 2007

Siki


Het is weer eens zover, ikke ben siki. De longen staan in brand, mijn neusgaten lijken net twee wilde stromende rivieren, s middag lijkt het er op of ik een eskimo ben met zomerkleding op de zuidpool, en s avonds eentje die vergeten is om zijn warme kleding uit te trekken op vakantie in een van de Spaanse costa. Natuurlijk kwam ik meteen in opstand en liep meteen naar de dokter. Volgens de dokter was het een virus wat mij parten speelde. Gelukkig geen vogelgriepje maar wel zoiets, dus was ik niet zo erg verbaasd dat er vanmiddag een vrachtwagen met grijper voor de deur stond. De weg afgezet en het ruimen kon beginnen, gelukkig voor mij kwamen ze niet binnen. Misschien dat het morgen gebeurt, maar morgen ben ik gewoon weer beter. Dat kan ook niet anders, want heb voor kapitaal aan genezende rotzooi in huis gehaald namelijk: manderijnen, keeldropjes, chorizo, stoomtableten, paracetemol, Noscapect (om de dokter tevreden te houden en een of ander genezende likeur. Dit alles maakt dat ik mij op dit moment superman voel, loop dwars door deuren en muren heen, redt een mooie dushi van een of andere Bokito. Dit gevoel zal helaas niet lang blijven en dan weet ik precies wat mijn plek is namelijk het bed.

Kortom ik ben siki graag ziekenbezoek op afspraak, geen fruit en geen bloemen.....................

2 opmerkingen:

Unknown zei

Beterschap Rogier

Bob

Anoniem zei

bonito

snel beter worden, ik ga er voor bidden

mi stimbo booooooooooooooo

xxxx

E