vrijdag 28 september 2007

kleine wasje, grote wasjes...

Kleine wasjes, grote wasjes
Doe ze in je, wasmasjien
Laat maar lekker draaien
Steeds meer in de, wasmasjien
Kleine wasjes, grote wasjes
Stop ze in je, wasmasjien
Laat maar lekker draaien
Steeds meer in de, wasmasjien

Tja het kan eindelijk weer, ikke heb weer mijn eigen wasmachien en heb hem al lekker laten draaien. De oude hield ermee op en dus moest ik elke keer de vuile was naar moeders thuis brengen. Ik hang niet echt graag de vuile was buiten dus was ik driftig op zoek naar een wasmachine. Ik wilde een nieuwe perse want al die jaren dat ik op mezelf ben heb ik afdankertjes gekregen. Vaak via via van ouderen die overleden waren, maar ja dat is eigelijk zn wasapparaaat is eigelik het zelfde verhaal als een huisdier, want gaat het baasje dood volgt het beest ook snel daarna. Dat was met mijn apparaten meestal ook het geval. Nu heb ik een nieuwe gevonden van een niet te fout merk. Met de nieuwe waspoeder wordt mijn was witter dan ooit tevoren, en dat mogen ze best weten in Veendam en omstreken. Nu kan ik weer heerlijk wasjes draaien met mijn nieuwe eigen wasmachien!

Kleine wasjes, grote wasjes
Doe ze in je, wasmasjien
Laat maar lekker draaien
Steeds meer in de, wasmasjien
Kleine wasjes, grote wasjes
Stop ze in je, wasmasjien
Laat maar lekker draaien
Steeds meer in de, wasmasjien

wringen,
spoelen,
djoeglung,
wassen!!!

Geen opmerkingen: