zondag 9 september 2007

Lieve dushi (11)



Alweer zondag dus is het weer tijd voor jou dushi, die week vloog voorbij en het weekend nog sneller. Eerst was vrijdag in het geniep de grens over gestoken want ik had er een bruiloft. Nee dushi niet die van mijzelf maaar van een ander. Mijn tijd komt nog wel denk ik dan altijd als ik er sta, en aan de andere kant heb ik toch iets van het is toch maar effe levenslang. Maar goed gister wezen runnen in Winschoten waar ik de hele dag voor kwijt was, het runnen was snel gebeurd maar de gezelligheid erom heen duurde wat langer. Je wilt dat ik je ga sponsoren, dat is natuurlijk geen slecht idee van jou. Heb je al een beetje een idee hoe hoog het sponsorbedrag moet zijn? Zelf vindt ik het een beetje onzin, maar het zal wel nodig zijn. Zelf vindt ik dat er ook een beetje liefde bij moet komen kijken, alleen voor die doekoe gaan is niet altijd even goed toch dushi? Maar ja misschien is dat juist wel een van die eigennaardigheden van de hedendaagse (import)fries. Kijk naar die Alves van Heerenveen, die wordt alleen geil als die bergen met geld krijgt, en als hij zijn zin niet krijgt gaat die raar doen. Zo ben jij natuurlijk niet, want je wilt gewoon slim zijn. Wist je dushi dat wanneer je heel hard kan lopen je daar ook veel geld mee te verdienen is. Je moet er natuurlijk wel veel voor trainen en dan moet je je school ook laten. Maar die doekoe wat het oplevert is hoog geloof me. Maar ja sporten en dushi gaat niet goed samen, dat is net als water en vuur. Me ma zegt dat kleren de man maken, en dat de vrouwen daar het meest opletten. Dat is natuurlijk een feit waar ik op moet letten. Dus dushi heb ik mijn pak maar te voorschijn gehaald, want als we die sponsorovereenkomst tekenen gaan moet ik er wel een beetje er bij lopen toch??? Nou eerst maar eens over de inhoud hebben dat lijkt me een beter plan, gedraag je, doe je ding op school en tot volgende week!!!!


Mi stimba bo.

1 opmerking:

Anoniem zei

Here Comes The Man In BLack!!

Drachten Cityyyy