zaterdag 15 september 2007

Zaterdag loopdag!

Heerlijk gelopen vandaag, na die stomme griep ala verkoudheid was het weer een opluchting om weer met beide benen in de grond te stampen bij het Noorderplantsoen. Al ging het moeilijk maar ja gelopen heb ik. De eerste keer na ziek zijn loopt altijd kut,. Links en rechts werd ik ingehaald door fietsers en brommers erg irritant omdat dit me anders nooit gebeurt. Eigelijk was ik sinds vrijdag al aardig aan de beterende hand want toen werd er nog effe ‘’ gewoon ‘’ gewerkt. S avonds werd effe ‘’ gewoon ‘’ de fc bezocht. Dat laatst had zn geweldig positieve genezingseffect op mij dat mijn pa er van schrok. Roti eten na elven s avonds heeft ook een positieve invloed op het genezen. Nou ja ik koos er niet bewust voor om na elven pas te gaan eten maar de brommerjong van de rotishop vond het nodig om via Suriname om te rijden. Toen ik hem vroeg of hij via Suriname was omgereden, vroeg hij alleen maar of Groningen speelde vanavond. Maar voetbal of roti er weegt niets op tegen het hardlopen, en dat weet ik als zn beetje doorgewinterde loper. Vandaag weer 50 minuten lopen draven in het park, mensen wat lekker was dat. De luie zweet stroomde van alle kanten uit mijn lichaam, oja mensen dit is echt tig keer beter dan seks. De eerste kms ging vrij kut natuurlijk, het leek net of mijn lichaam weer moest weten wat hardlopen was. Soms lijkt mijn lichaam op een begint dementerende oudje, die na veel wroeten in de grijze cellen nog net naar boven kan halen waarom ze er nog is. Na 2 km had mijn lichaam dat punt dus ook bereikt en het lopen ging ineens van een oude trage trabi naar een vloeiende snelle Ferrari. Na 50 minuten vond ik dat het wel leuk geweest was, want morgen moet ik in estafettevorm verschijnen aan de marathon van Groningen. Heerlijk die zieke luie zweet eruit gelopen en nog leuker die Rita zien we noooooit meer terug!, ach ze zal toch niet samen met Geert Brokoprondo (district in Suriname) Blank oprichten?
Kortom mijn zaterdag is weer helemaal goed!!!!

Geen opmerkingen: