zondag 2 september 2007

Lieve dushi (10)

Zo wat ging die week weer snel voorbij, het was om voor ik er erg in had. Dat kwam natuurlijk ook omdat ik dinsdag vrij had genomen. Je weet wel toen ging ik die halve marathon in Grunnen stad lopen. Daar deed ik mijn best met een gelopen tijd van 1. uur 49, zelf was ik er tevreden mee.,vooral omdat het mijn eerste wedstrijd sinds tijden was. Ik weet ut ik vermoeid je er alleen maar mee maar wilde je het toch vertellen, want reken maar dat ik jou ook aan het lopen krijg. Ook voor jou was het deze week de eerste keer weer. Je eerste keer school, dat is altijd wel spannend. Wel goed van je dat je meteen al wist dat je de leukste van de school bent. Maar ja dushi dat kan al snel wanneer je in Fryslan naar school gaat. Er gaat natuurlijk veel veranderen, nu niet elke dag meer tot laat die soaps kijken en natuurlijk elke avond blokken Elke dag je goed gevulde broodtrommeltje mee, en die ook elke dag braaf leeg eten. Jou overhoren doe ik natuurlijk maar al te graag, je weet toch biologie was en ben ik alitjd wel goed ingeweest. Nu vraag je me ook om je bestuursrecht in je hoofd te stampen. Weet je dushi dat is een erg droge stof, menig dushi valt hierbij in slaap, ik zal het proberen om het net zo leuk als dat biologie te brengen. Maar ja eerst zal ik zelf effe in die boeken moeten duiken. Hopelijk heb je ze gewoon in het Nederlands besteld en niet in dat rare fryse taaltje, want je weet hoe ik over dat taaltje denk. Je belt maar als je klaar bent voor die overhoring en dan kom ik zo spoedig mogelijk de grens over. Nu dushi ga ik lekker eten van mams, enne wanneer ga jij eens koken voor mij??? Je weet wat ik lekker vindt.Nou dushi doe je best op die nieuwe school en goed opletten, en niet te veel in de spiegel kijken want jij zelf en ik ook weten wel wie de leukste meisje van Frylan is enne vanavond op tijd op bed…….

Mi stimba bo….


wie of wat is nou dushi? een dushi is een dame (fictief of non-fictief) die ik elke zondag een brief schrijf. In deze brief kan het over alles gaan, serieuze dingen of gewoon hele gewone dingen van het leven.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Jezus wat klef weer dit, wie mag die dushi nu wel weer zijn dan???????

Anoniem zei

Errug leuk weer Mr Rogier :P

ik spreek je

xx cin