zondag 30 september 2007

Lieve dushi (14)

Het was weer een drukke week, en zoals vaak vliegt is deze week ook voorbij gevlogen. Dat vindt ik totaal niet erg want hoe sneller hoe beter toch? Het lopen ging een stuk minder deze week dushi, door tijdgebrek en geen zin kwam ik maar tot 1 keer lopen. Dat is natuurlijk voor een verslaafde als ik echt te erg. Maar ja zo doe ik mijn schoenen weer aan om weer naar Heysanti te lopen. het zal wel een soort schuld gevoel zijn van dat ik soms niet loop, of is het toch de drang om te presteren? Maar met gezonde drang kan je ver komen. Je drang om goed je best te doen op school heeft je al een eerste voldoende opgeleverd! Dat is mooi, ga zo door en dan ben je niet alleen de mooiste van de klas maar ook de slimste. Als het zo door gaat heb ik waarschijnlijk pech en hoef ik je helemaal niet meer te gaan overhoren! Maar ja het schooljaar is nog lang, dus ik hou hoop.

Gister was ik weer eens een keer naar de FC gegaan, het was baggerweer maar ja als echte Grunner ben je er gewoon bij. Voor de wedstrijd was er nog een indrukkend moment. ‘You’ll never walk alone’ werd ten gehore gebracht, dit in verband met het overlijden van de 13- jarige fc supporter Wesly die afgelopen zondag overleed na een oneerlijke strijd. De negentienduizend toeschouwers gingen massaal staan en hielden hun sjaaltjes in de lucht en besloten met een staande ovatie. Ik kende het jochie niet maar de hele entourage was indrukwekkend. Het geeft ook aan hoe oneerlijk en kort het leven kan zijn, vooral kort en daarom moet je genieten van elke dag.

Nou dushi gedraag je!


PS: heb je al gezien dat Grunn wel met 5 punten boven Heerenveen staat?

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Die Groningers in het hoge noorden doen het goed en wie weet ooit de eerste plek?.
En een keer minder lopen is ook niet erg.
Groet Rinus.

Anoniem zei

hehe wie weet :)