zondag 16 september 2007

Lieve dushi (12)

Ook deze week ging weer snelletjes voorbij, ondanks het feit dat ik ziekjes werd. Tja het was niets ernstig maar ja wel vervelend. Ging van alles proberen om snel weer beter te worden dushi maar ja het heeft wel drie dagen geduurd. Een andere dushi had eens een tip om te gaan dansen maar ja dushi zoals je weet kan een hardloper niet echt dansen al zeg ik het zelf. Maar goed met flink wat pilletjes, vitamines en jawel likeur kwam ik aan het einde van de week weer in het land dr levenden. Nu alleen wat doof dus daarom schrijf ik je deze brief ook, want vindt het maar niets als je alles 10 keer moet zeggen voor ik je kan horen. Maar ja ook dat gaat wel over. Natuurlijk ging ik dit weekend weer hardlopen, want je weet dushi dat mijn lust en leven is, een week niet gelopen is een week niet geleefd, en dat was met het ziek zijn zeker zo. Vandaag ging ik in estafettevorm de Groningen Marathon lopen, en als laatste loper moestik 12,2 km lopen. Eitje maar ik voelde alles van de afgelopen week nog wel hoor tjonge tjonge, maar al het zieke zweet is er uit en moet zeggen dat ik me toppie voel. dat ondanks het feit dat ik na het lopen belaagd werd door een loper, deze man was nogal blij dat hij nog maar 1 (uno) km hoefde te lopen. In die vaag van blijheid gooide hij zijn waterfles naar mij toe en riep; Vangen!!!, maar ja dushi die man gooide het niet recht in mijn koker en kreeg het flesje recht in mijn gezicht! Geschrokken dat ik was draaide ik me om, om te zien welke gek dit gedaan had! Het was geen bekende, neem erger nog het was een FRYS!!!!, met een shirt met de fryse vlag er op doe je niet zomaar en vooral niet in Groningen. Ik kon het natuurlijk terug gooien, maar was heel beleefd en riep dat het nog goed afgelopen was, maar intussen dacht ik ***** zak!, wilde hem wel achterna om zijn flesje terug te geven. Ach die kwaadheid ebde al snel weg toen ik bedacht dat er sowieso 1 lieve fryse dushi aan de andere kant van de grens woont. Of ben jij ook een flessengooier?, en is dat daar gewoonste zaak van de wereld?. Ik geloof daar niets van en ga er vanuit dat het gewoon een lopende fryse gek was. Nu ga ik nog effe chillen dushi want morgen is het werken geblazen, nou doe je ding op school en maak die huiswerk braaf.

ps: Wat had je nou bij de friet?????

Mi stimba bo allemaal

1 opmerking:

Anoniem zei

ahahahahahahaha hij's fijnnnnnnnnn