vrijdag 1 juli 2005

1 juli 2005 tellie switi sranan

Ik zat op de bank naar een film te kijken, ineens ging mijn tellie. Het was rond half 2 in de nacht dus dacht aan van alles. Hond of oma dood, een vrouwelijke stalkster of gewoon een eenzaam persoon die praten wilde met iemand uit de andere wereld. Maar gelukkig voor mij was het dat van geen. Ik zag aan het nr dat het wel uit Switi Sranan moest komen, want het begon met 597. Maar dat vond ik ook wel vreemd want normaal bellen ze collect call.
Dus ik nam op en zei hallo
het antwoord was errg verrassend : heeeey met mij
ik: heeeey meissssssie
zij: wat doe je?
ik: een beetje aan het spelen
zij: wat speel je
ik: wil je niet weten
zij: tog wel
ik: oke dan
zij: toe dan
ik: no spang je
zij: toe anders bel ik collect
ik: oke, euhmm allaaaaaaaaa pressssssssssie comessssieeee
zij: stop maar sukkel, want het is nu precies anders dan als in het reclamespotje want ik zit in de zon en jij in de regen enne heimwee heb ik dus niet gheghegheghe
ik: euhhhhhhh
zij: doe wat anders dan!
ik: een lekkere rap dan? Hey Yo skatje je bent mn tranga smatje lekker gezond en wel> je maakt me zo gek luister goed wat ik je vertelJe bent een sgat waar ik zoveel van hou... als je weet de sterren uit de hemel for YOu YOu YOu> je lach is waar ik van hou als ik sneaky naar je kijkt kijk jij naar mijlekker gestood. je ben mn schatje mn baby mn mornita ik zou je never ruilen voor een andere chika schatje met je sexy (swit) bil (swit)wil je lekker chicken met een lekkerding.

daarna hoorde ik alleen nog piep-piep-piep, dus probeerd ik het later om haar te bellen en kreeg toen: Dit nummers is niet meer in gebruik, probeer het later opnieuw, the number......................
tja das is pech......

Rogier

Geen opmerkingen: