zondag 17 juli 2005

17 juli 2005 Offline.......

Afgelopen paar dagen was ik offline, nou ja internet deed het wel maar de pc had kuren, maar wanneer zn stom apparaat het niet meer doet is het toch weleen kleine persoonlijke drama. Mijn hele dagschema lag in de war. Want als ik smorgens op sta ik ga ik eerst met een kop koffie een een broodje voor de pc zitten de kranten te lezen. Daarna word standaard een email check gedaan, en wordt een en ander beantwoord mocht het nodig zijn. Verder effe wat mensen gedag zeggen op MSN. Daarna ga je dus verder met je gewoonlijke dingen. Maar nu moest ik afgelopen dagen meteen starten met die gewoonlijke wereldse dingen, het nieuws zap je dan via de teletekstpaginas dus het nieuws is niet zn ramp, maar wel je emailverkeer. Eigelijk waren het maar 2 dagen dat ik het niet kon gebruiken maar in die dagen kreeg ik wel door hoe onmisbaar het internet geworden is of beter gezegd hoe ingeburgerd het is geworden. Eigelijk is dat wel te gek voor woorden want toen ik nog een puber was bestond internet nog niet eens, laat staan mobieltjes playstadion en ga zo door. Al die dingen zijn ingeburgerd geraakt als de pest. Wanneer je geen mobiel heb doe je niet meer mee. Als je geen emailadres heb krijg je denk ik noooit geen uitnodiging meer voor een verjaardagfeest!!!!!

Poef ben ik weer blij dat ik weer online ben !!!!!

Rogier

Geen opmerkingen: