zondag 3 juli 2005

2 juli 2005 chatten

Vandaag en gister een eergister en die eergister er voor heb ik gechat, tja eigelijk chat ik elke dag. Het begint smorgens al op tijd., wanneer de ochtendstijfheid eruit is en ik aan de koffie zit ga ik online. De eerste dat is op 9 van de 10 dagen zo is het me ma die me als eerste begroet met de hele logische woorden: Ben je ook weer wakker geworden? Tja denk ik dan, denkt ze soms dat ik elk neukertje achter mn pc laat zomaar? of dat een secretaresse mijn zaken waarneemt als ik nog in bed lig te stinken?
Eigelijk is zn vast patroon best wel link, want je ma en andere belanghebbende weten eigelijk meteen je dagindeling en hoe laat je uit je nest komt. maar goed ik chat eigelijk alleen met het MSN programma. Iedereen is wel es op chatboxen zoals van TMF of Lycos geweest, daar draait het alleen maar om neuken en geil worden, en vaak zijn het pubers, uitgeleberde huisvrouwen en geile pedofielen die zich er vermaken dus niets voor mij. Ik vermaak me prima op msn. In feite heeft dat de telefoon overgenomen, het thuisfront bv bel ik nooit meer dat gaat allemaal via de chat. Met veel mensen heb je het over het weer, de vrouwen, school, werk of het juist niet hebben, hardlopen, koken eigelijk die gewone dingen. Vaak ben je gewoon online om online te zijn en verder niets. Als ik dan aan het hardlopen ben, boodschappen doen of mijn onderbroeken aan het strijken ben ben ik ook gewoon online. Sommige begrijpen dat weet niet en gaan dan net zolang berichten sturen tot dat mijn pc er van blokkeert. Maar goed sommige gespreken gaan erg ver en diep. Tja hoe kan je nu diep gaan via het internet, lijkt me dan net zoiets als droogneuken. Voor de overseksten onder ons, ik heb hier over het gesprek stof.

Om het een en ander duidelijk te maken van waar het zo over gaat heb ik het van een week genoteerd, ik heb dan de fa wakkas en moeders die ramen zijn gaan lappen enzo buiten beschouwing gelaten want anders heb je wel errug veel te melden ......
25 juni - iemand komt me vertellen hoe de marokanen zich gedragen hebben tijdens het WK
26 juni - wel of niet abortus vraagt iemand zich hardop af, verder iemand met medelijden voor de poema, en een die zit te zeuren dat ze geen doekoe heeft
27 juni - Een dame in nood, er loopt een muis door dr kamer
28 juni - vele feliciteren me met de verjari van me ma, terwijl ze me ma niet kennen
29 juni - Een dame dr relatie is voorbij, komt in groningen, liefst bij mij in getrokken, gelukkig toch een eigen osso genomen, weer een ander weet niet wat ze moeten eten.
30 juni - een dame heeft nog steeds last van dr schouder, en een ander van dr hormonen
1 juli - een dame vraagt of ik nog geen vriendin heb of zij dat mag zijn, weer een ander zit te zeuren om dr haar, zuslief wat te druk heeft om met mij te chatten.

en zo kan ik nog wel 100 andere dingen op noemen waar je het zoal over kan hebben tjidens het chatten. Je kan er soms wel een boek overschrijven. Maar dat ben ik niet van plan dus vandaar dat ik het hier bij laat

laterssss

rogier

Geen opmerkingen: