maandag 27 november 2006

Geschikt

Na vanmorgen acht ik mij geschikt voor het grotere werk namelijk de Landmacht! Op mijn werk heb ik meteen een aanmeldformulier gedownload en ingevuld en al opgestuurd. Daar kunnen ze me heel goed gebruiken met mijn kokerzicht. Alles wat in de koker komt pak ik. Over het horen zullen ze wel niet moeilijk gaan doen denk ik. Kortom ze zijn gek als ze me niet aannemen, 100 km hardlopend door de woestijn in Irak is wel aan mij besteed, snachts in pikkedonker ergens een rivier oversteken is ook maar kinderwerk. Tja zoals je leest heb ik al hoge verwachtingen van mijn aanmelding, ga dan ook op zn minst voor de geheime speciale eenheid. Misschien wordt mijn eerste taak wel om die 2 kinderen die nog altijd vast zitten in Syriƫ te bevrijden of heel misschien zal ik dan Bouta heel stiekem op moeten halen om hier te laten berechten. Maar het kan ook zijn dat ze me alleen de straatjes laten vegen en of misschien zelfs de tanks in de was laten zetten. Maar ja zo ver is het nog lang niet, eerst de procedure maar afwachten. Nou zal je vast wel denken hoe ik er nu zo bij kom ineens van blauw naar groen. Dat is eigelijk heel simpel, vanmorgen stond ik me heerlijk te douchen. De eerste stralen waren heerlijk warm ik zeg de eerste stralen. Daarna was het ijs en ijskoud want water is om kwart voor zeven in de ochtend nou eenmaal heel koud. Ik had geen keus de scheersminck zat nog overdadig op mijn gezicht en had me ook al ingezeept. Een koude douche kan ook heel verhelderend werken, ik was dan ook in een klap klaar wakker en kwam tot die ene conclusie namelijk:


GESCHIKT!!!!!!!!!!!!!!!!!!


En als ze me niet willen ga ik wel bij de blauwbloezen en dat wordt inderdaad flnk lachen.................

Geen opmerkingen: