zondag 26 november 2006

Lieve Dushi (6)

Urenlang zat ik te wippen op de stoel, met een oor half luisterend wat de anderen tegen mij te zeggen hadden. Dat was niet zoveel, nou ja ik hoorde er niet zoveel van. Met mijn oren was ik gericht op mijn telefoon en af en toe controleerde ik het ding of het die nog wel aan stond. Maar nee je belde niet, te druk met de kinderen en dat van telefoon op je werk gelaten vind ik best een goeie. Maar dushi je weet toch dat ik een dushikenner ben?want als er een ramp gebeurt met een bus vol dushis vraagt het NOS mij als zogenoemde deskundige. Maar ja ik zal ter goede trouw aannemen dat je telefoontje daadwerkelijk bent vergeten. Als je hem per ongeluk hebt ingeslikt mag je het ook wel zeggen vindt ik ook niet erg. Wat maak ik mij er ook druk om, ik zat daar heerlijk relax mijn eigen wijn op te zuipen terwijl jij probeerde 10 kinderen het bed in te krijgen. Eigelijk ben ik best egoïstisch (vraag mn ex maar) maar ja het maakt ook geen fuck uit toch, want ben gewoon erg trots op jou. Je trosseert rechtse gevaren op je werk enne dat is best wel link. Wat beter is dat je bent gaan stemmen en dat voor de allereerste keer! Natuurlijk was het erg spannend met al die knoppen en je hebt precies gedaan wat ik zei. Stem Wouterse Bossie en het alarm zal niet afgaan en dat heb je ook heel goed gedaan. Kijk zo zie ik het nu graag, een vrouw die luistert. Zo zie je maar weer dat het helemaal niet eng of gek is om te gaan stemmen en om te gehoorzamen aan mij. Met het eten van jou stond ik ook echt versteld van deze week, je had zowaar echt gekookt. Ik moet toegeven dat ik wel jaloers op je was want ik zat gewoon aan de dushifood en dat terwijl jij met de kleine heerlijk gezond ‘’ Nederlands ‘’ zat te eten. Trouwens wat vindt jou memmie hiervan dat je zo in de picture staat op een Grunns weblog? Die van mij denkt dat we al stiekem getrouwd zijn maar heeft verder geen bezwaren en moeten we het zelf weten allemaal. Daar kan ik me natuurlijk wel goed in vinden.Hopelijk heeft je memmie verder ook niets op aan te merken. Trouwens nu ik dushi 6 schrijf bedenk ik me ineens dat het nog maar 6 dagen zijn. 6 dagen en dan ben je weer een jaartje wijzer, dat je al zenuwachtig bent heb ik door, maar ik moet je wel een ding zeggen over die ring, dat gaat me namelijk niet lukken voor de 2de. Mijn baas heeft die loonsverhoging afgewezen, je weet die 200 procent verhoging die je me zei dat ik het moest zeggen. Maar dat vindt jij vast niet erg, want zoals Afrikanen zeggen gaat liefde altijd nog door de maag. Dus zal ik eerdaags eens mijn kookkunsten aan jou vertonen. Ik zal dan geheel in jou style koken namelijk, Sweet, pittig en lekker. Soms denk ik wel eens dat je niet durft om van mij te proeven, en dan bedoel ik natuurlijk mijn eten mee. Ik denk dat het nog een beetje koudwatervrees is van jou, maar hoop dat je eens die stap durft te zetten. Over water gesproken het is heel erg wat je nichtje overkomen is en het geef ook aan hoe belangrijk die zwemlessen van de kleine zijn. Nou ik ga pitten want moet echt bijkomen van deze avond.

Mi stimba bo………

Geen opmerkingen: