zondag 19 november 2006

Lieve dushi (5)

Sinterklaas is in het land en jij hebt heel wat uit te leggen aan hem. Ik ook trouwens maar ja we hebben het nu elke zondag over jou. Weer kom ik terug op het eetgedrag van jou want dat kan ook niet anders want dat is niet mis. De patatfabriek wordt rijk door jou, en ik kan niet eens een frietje in mijn mond stoppen zonder dat ik aan jou moet denken. Vaste webloglezers vragen mij ook dagelijks wat jij nu gegeten heb. Maar ja je moet het natuurlijk allemaal zelf weten, en ik begrijp het ook goed hoor. Natuurlijk durf je niet naar de chinees als die akelige Afrikaan daar staat om je lastig te vallen. Maar je weet toch dan bel je Rita en dan kan zo je die dingen halen daar. Wat me wel een beetje stoorde aan jou dat je een beetje gek bent van die vent van de gouden kooi. Hoe die sukkel heet weet ik niet meer Brian of Marco ofzo. Met dit gedrag lijk je net op een pubermeisje die nat wordt in haar broekje als ze Gordon tegenkomt . Je riep meteen van niet haten, natuurlijk haat ik jou niet doe effe gek. Die Brain of Marco haten zal ik ook niet doen want ik weet beter en neem aan dat jij op den duur ook wel beter weet. Trouwens ik kijk nooit naar dat soort programma’s en vindt het ook echt absurd dat ik je niet mag storen tijdens GTST je lijkt me ma wel weet je dat? In plaats dat je wegdroomt in andermans zijn ding had je je eigen soap kunnen hebben, want daar hebben we wel genoeg materiaal voor. Wat jij kan, kan ik net zo goed want weet je dushi op mijn werk lopen genoeg leuke vrijgezelle dames rond. Het leukste daarvan is dat ze denken dat ik een topbaan heb omdat er toevallig netjes bij liep. Dat is lachen natuurlijk want die dushi zijn alleen op mijn geld uit. Maar ja ze zien er wel heel leuk uit hoor en vooral in uniform.Van jou weet ik dushi dat het niet zo is, want jij wilt gewoon een man die lief voor je is en tenminste kan koken. Nou van die beide weet ik van mij zelf dat ik daar geen gebrek aan heb. Nou maar hopen dat Groningen wint of verliest dan kan ik eens een fatsoenlijke maaltijd voor je klaarmaken. Tot die tijd is de Fryse Chinees heel blij met jou…….

Nou Dushi gedraag je en je weet mi stimba bo……

Geen opmerkingen: