donderdag 9 november 2006

Zwarte kousenclub

Sinds vandaag is het zover ik ben lid geworden van de zwarte kousenclub. Nee ik ben niet verhuist naar Kampen of Staphorst. Ook heb ik me niet bekeerd tot een of ander geloof. Nou ja ik heb wel een geloof en dat is in mezelf. Ze zeggen wel eens dat hardlopen ook een soort religie is maar ik vindt het nog steeds de allerleukste verslaving die er is. Helemaal objectief zijn die woorden natuurlijk niet, want een junk vindt zijn verslaving het leukst en nog maar te zwijgen over de man met de fles. Tijdens het hardlopen krijg ik wel eens te maken met de man met de hamer en dat is geen pretje. Om terug te komen op de zwartekousen, want daar ben ik niet zomaar over begonnen natuurlijk. Vandaag heb ik echt een stel zwarte kousen gekocht, nou ja het zijn wat lang uitgevallen sokken. Hardloopsokken natuurlijk, want geef niet voor niets zo effe 14 euro uit voor een paar sokken. Deze sokken zijn de nieuwste rage in loopland. Nou ja rage is een groot woord maar het is wel stoer als je er mee loopt. Je onderbenen helemaal bedekt met sok, dus alle geilheid is als sneeuw voor de zon verdwenen. Niet alleen de sneeuw maar ook mijn moedervlek die ik al 32 jaar trots draag op mijn rechterbeen. Dat is wel jammer, want veel vrouwen schijnen dat sexy te vinden. Heb nog geen idee hoe het staat, want morgen ga ik voor het eerst er mee op pad. Hoe koud het ook is, ik loop met een korte tight, want de vrouwen mogen het best zien vind ik. Wat hier de meerwaarde van is weet ik ook nog niet, het schijnt te helpen voor een betere bloedcirculatie waarmee je sneller gaat lopen en tijdens een marathon minder snel last krijgt van krampen en andere onderbeense ongemakken. Maar ja dat moet ik zelf nog wel effe ervaren. Om je een beeld te geven van hoe zoies nu eruit ziet heb ik een foto van een collegarunner opgezocht, en die collega is Lornah Kiplagat die de snelste import Nederlandse ooit is!!! Misschien loop ik in het vervolg wel vlak achter met mijn kousen, wel vlakachter want ken natuurlijk wel mijn plaats.....................

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik zit me wel al een poosje te bedenken dat we heel raar bruin gaan worden komende zomer...