woensdag 29 november 2006

Koud

Ik heb het koud en daarom blijf ik springen. Ik kan er niet genoeg van krijgen en blijf maar springen en ik spring om te springen. Mijn buren hebben al 112 gedraaid en gezegd van help de buurman is gek!. Moar dat doet me niets en ik spring er lekker om door. Nee het is ook niet dat voetbal gedoe met dat liedje van '' wie niet springt is een ...... '' Ik chat met de mooiste dushi van frysland en daar krijg ik het op het moment niet warmer van en nee ze heeft geen cam. Mijn cv is dood en daarom blijf ik maar springen. Ik ben niet in de rouw maar het is gewoon die verdomde kou. Maar goed ik moet niet zeuren want het moest toch eens gebeuren. Alle cv, s gaan een keer dood. Beste lezers blijf ik springen en dan vergeet ik de kou, en nu zie ik jullie denken wat zeurt die man nou? Buiten is het mooi en vadertje tijd lijkt de winter van de kalender te hebben geschrapt. Zonneschijn en bijna weer kortebroeken weer dus wat heb je nu te springen? Maar die douche doet het, die is ijs en ijskoud en daarom spring ik maar door maar morgen krijg ik een nieuwe en dan koop ik meteen een nieuwe douchekop en ga er heerlijk het gasverbruik inhalen van de afgelopen dagen. Gelukkig ben ik niet de enige die deze dagen een koude douch kreeg. Onze ijzeren dame Verdonk die na een avondje bieren in een bruin cafe een ordiniare couppoging organiseerde binnen dr partij kreeg die ook, gelukkig maar en ik hoop dan maar dat die ijs en ijskoud was (liefst nog beetje kouder als die van mij. Maar ja daar wordt je hard van en dat is ze mij al veel te veel!!

Morgen meer warmte.........

Geen opmerkingen: