zondag 12 november 2006

Lieve Dushi (4)

Het is alweer tijd voor mijn zondagse brief, tja ik weet het het lijkt nog maar zo kort dat ik je die laatste brief schreef. Dat komt ook dat we elkaar elke dag spreken zn beetje, en dat maakt de donkere dagen voor kerst een stuk dragelijker. Wat liet je me van de week schrikken over het derde wereldvoedsel wat jij en de kleine eet. Ik wist echt niet dat de derde wereld al in frysland begon. Heel effe heb ik op het punt gestaan naar je toe te gaan met een hele lading '' Echt voedsel ''. Maar ja een dushi die al zolang daar woont is wel wat gewend, dat die dikke rijst met boter en bruine suiker niet je ding is vindt mijn memmie best wel jammer. Ze had het zo een keer voor je gemaakt dushi dat moet je weten. Voor de rest waren het alleen maar postitieve dingen van over de grens. De kleine die niet meer bang is voor een zwembad vol water en haar eerste schoolslagen heeft gemaakt. Eerst deed ze moeilijk, maar volgens mij was jij het die haar niet alleen wilde laten bij die badmeester. Maar goed nog effe en dan voelt ze zich als een vis in het water en misschien wordt ze wel een tweede Inge de Bruin ( ja dushi dat is een zwemster);. Trouwens ik had je tranen van geluk en trots echt willen zien!!!! Wat helemaal goed nieuws was dat je minder kan gaan werken voor het eigelijk meer money, dat heet promotie maken. Ben je daar zo ijverig of ben je gewoon te lief? Maar goed nu kan je ook sparen voor een mooie ring voor mij en dat is natuurlijk vindt ik wel effe heel tof van je. Hoe is het afgelopen met Sint Maarten lopen? heb je nog veel opgehaald? Moest de kleine echt alles (op de appels en manderijnen na) bij jou inleveren???? Nou dushi ik heb hier nog genoeg lollys dus mocht je trek daarin hebben weet je mijn huis te wonen. Ik ga nu slapen want heb al genoeg gedronken en getypt!

Drumi dushi enne mi stimba booooooo

Geen opmerkingen: