zondag 5 november 2006

Lieve dushi (3)

Alweer een week voorbij, waar blijft die tijd toch? Het was weer een vermoeiende en drukke week op het werk en thuis. Zelfs een paar dagen niets van jou vernomen begin van de week, mijn angt dat je me geblockt had was gelukkig onterecht. Nou ja het zal misschien wel logisch zijn geweest na die harde woorden van jou. Je noemde me een gierigd (of hoe ze het in het frys ook schrijven) omdat ik niet meteen over de brug kwam met die gouden ring. Mijn memmie zegt dan dat zulke vrouwen niets waard zijn als ze alleen daarmee bezig zijn. Ach laat dr praten wij weten wel beter toch? Vroeg of laat komt die ring er toch hoor dushi! want tja heb niet elke maand nieuwe schoenen nodig. Waarschijnelijk wel aanstaande maand een stel nieuwe loopschoenen nodig maar ja dat is een ander verhaal. Over lopen gesproken dat heb ik dit weekend veel gedaan vanaond staat de teller op bijna 60 km in totaal. Volgens mijn heite is Drachten helemaal niet zo ver als we dachten, beter nog het is zelfs lopend te doen. Dat kan ik je denk ik niet aan doen dushi, want als ik kom runnen kom ik natuurlijk strak in mijn hardlooppak. Ach ik weet dat je daar wel tegen kan, maar dit is denk een beetje teveel van het goede. Maarre dushi kan je wel een beetje masseren? want vooral met dit koude weer zijn mijn spieren vaak stijf en dat komt het gezamelijk dansen natuurlijk niet ten goede. Weet je al op wat voor muziek het wordt? Lekker slow of toch meer met flitsende heupbewegingen? Nou ja dat laat ik dan mooi aan jou over ik pas me gewoon overal bij aan. Trouwens morgen zal ik een andere route moeten kiezen voor mijn loopje in de pauze. Elke keer als ik langs febo kom en daar mensen friet zie eten moet ik op een of andere manier aan jou denken en dan wil ik heeeel graag een frietje nemen. Ach verstandig is het niet maar ja ik loop dat er toch zo weer af.

Nou dushi ik ga weer, want voetbal begint weer en je weet Groningen heeft gister gewonnen en Heerenveen helaas ook maar Grunn staat nog steeds boven ze.........

Gedraag je dushi en tot snelsss....

Mi stimba bo.....

1 opmerking:

Anoniem zei

Geen Commentaar :-D