vrijdag 11 november 2005

11 november 2005 Is de dag!!


Herstel vordert aardig vandaag, heb weer het gevoel dat ik op deze wereld ben. Weet dat het vrijdag is en welke dingen er spelen in de maatschappij kortom ik krijg al weer praatjes. Nu ik me weer iets beter voelt krijg je meteen de zin om weer van alles te doen enzo. Beetje aan het opruimen wasje draaien en dat soort dingen moet wel kunnen lijkt me. Toch maar effe rustig aan en hopelijk ben ik na het weekend weer okselfris. Alleen bale dat ik vanavond niet voor de buis kan zitten want het is 11 november en dus is het Sint Maarten en laat ik nu net niets in huis hebben om te geven, tja helemaaal vergeten.........
Dus nu zit ik muisstil,. de gordijnen dicht, lichten uit te wachten tot deze avond voorbij zal gaan, eigelijk hoef ik het niet te doen want ik vind dat een zieke juist verwend moet worden toch? Dus laat die kids hun snoep aan mij afgeven. Volgende jaar maar beter voor ze...
Hoop wel dat mijn ruiten heel blijven!
Rogier

Geen opmerkingen: