zondag 13 november 2005

13 november 2005 de apresinaman

Vandaag niet lopen naar Heysanti, dus mijn sportkleren bleven in de wasmand liggen. Gelukkig voel ik me beter sinds vandaag maar aangezien het aard van het beestje ga ik het wat lopen betreft rustig aan doen. Dit betekend dat ik tot zeker donderdag niet ga hardlopen. Vrijdag ga ik misschien effe een stukkie lopen om te kijken hoe het wordt voor de Zevenheuvelenloop in Nijmegen. Niets staat vast en niets is zeker kortom rust..

Intussen heb ik Oranjezucht erbij gekrijgt, dat houdt in dat ik een overdoses aan vitamine C hebt binnen gekregen of beter gezegd teveel sinaasappels gegeten heb. Als het bovenstaande kon dan was dat zeker niet ondenkbaar dat het bij mij gebeurd. Ik heb me de afgelopen 2 a 3 dagen zekers 3 tot 4 kilo van dat oranjegoed naar binnen gewerkt. Het is niet alleen erg lekker maar ook heel gezond. Eigelijk had ik die dingen wel kunnen uitdelen aan die verwende kids aan de deur. Maar ja ik heb niets gezien of gehoord............
Dus at ik ze alleen. in stukjes of geperst, de een was wat meer werk dan de ander om naar binnten te krijgen. Kortom veel vitamientjes en de oranjekoorts is bij mij al maanden voor het WK tot grote hoogte gestegen!!! Ik ben er klaar voor.......

Wat te doen met een week van rust?
lezen veel lezen!!!!!!!

Rogier

Geen opmerkingen: