woensdag 9 november 2005

9 november 2005 Spaanse tempraturen

Beduusd kijk ik door mijn slaapkamer, er hangt veel in mijn kamer. Dat is waarschijnelijk een poging van mij geweest om de slechtgeverfde muren te verstoppen achter een levensgrote poster van Bob Marley en allemaal dingen wat met hardlopen mijn sport te maken heeft. Vanuit mijn bed zie ik de wereld van msn op de monitor voorbijschieten. Vandaag ben ik niet actief, ik kijk alleen maar toe. Nu pas zie je dat het steeds een komen en gaan van mensen is op msn. Ieder heeft zijn eigen ding op zn msn staan, de een is bezig met school en wil niet gestoord worden, een ander mist haar vriendje en weer anderen hebben iets in uiteenlopende talen iets neer gezet. Vandaag heb ik mijn tekst ook weer veranderd, namelijk achter speedy staat nu ZIEK. Ja ik ben ziek. Die boodschap resulteert in vele beterschapwensen vanuit de hele wereld.. Ik weet niet of ziek zijn het juist woord is. Beroerd lijkt me het betere woord, hoest me kapot en heb pijn op de borst ervan gekregen. Voedsel blijft niet langer dan 3 uur in mijn lichaam, dus heb in 2 dagen ook 2 keer boven de wcpot gehangen. Inwendige tempratuur overklast die van de Spaanse Costas op het moment. Kortom het wordt weer eens tijd voor een bezoekje aan de huisarts, want ikke voel me flink beroerd!


En als ik later groot euh....... beter ben ga ik echt weer wat aan die muren doen.......

Rogier

Geen opmerkingen: