zaterdag 12 november 2005

12 november 2005 De man met de baard


Alles was op in huis, in de koelkast stond eigelijk niets eetbaars meer in, gelukkig voelde ik me al wat beter zodat ik de stap naar de buitenwereld waagde, tot mijn verbazing was die nog hetzelfde. Het was heerlijk weer buiten rustig liep ik naar de winkel waar ik zijn moest. Vandaag nog maar effe geen gevlieg en gehaast. Onderweg bedacht ik me dat het zaterdag was en dat het wel erg ongunstig was om effe rustig mijn ding te doen. Maar gelukkig voor mij was het meeste koopvee er nog niet. Snel haalde ik wat dingen bij de AH, want de jumbo was weer te ver lopen. Met mijn buitgemaakte goederen kwam ik langs een leeg winkelpand en zag mezelf in de weerspiegeling. In die paar dagen dat ik ziek was had ik me ook nog niet geschoren. Ik keek een paar keer goed en ja ik was het! al hoewel ik nu meer op een zwerver of beter gezegd op Ernesto Che guevara lijk. Misschien moet ik dan toch maar een Che look aannemen, want een revo hier in ons kikkerlandje zal misschien geen kwaad kunnen. Tja ik weet het nu al het wordt een hete winter! en dat komt zeker niet door de koorts.

hasta la siempre victoria

Viva el che euh Speedy

tja ik mis het lopen nu al echt!!!!!!

Rogier

Geen opmerkingen: