woensdag 23 november 2005

23 november 2005 welcome bij de club

Vandaag ben ik weer es lid geworden van de club, deze club kent iedereen wel. Vaak spreken ze j op straat aan om te vertellen over hun club. De meesten mensen lopen door waar onder ik ook. Van de week kreeg ik post van de club, als ex-lid werd mij gevraagd of ik alstublieft terug wilde komen, en ze stelden me leuke dingen in het vooruit zicht. Daar heb ik natuurlijk wel effe een nachtje of 2 over geslapen. Dus begaf ik me naar het contactadres van de club, alles liep gesmeerd, ze waren blij me weer te zien. Zelf hadden ze hun best gedaan, de boel opgeknapt enzo dus het sprak me wel aan. Binnen 5 minuten was ik weer lid van de club. Zij blij en ik ook vanwege de welkomterug kadootjes.

Nou voor dat jullie gaan denken dat ik me bij een sekte heb aangesloten of een of andere linke groepering zal ik maar vertellen dat ik weer lid geworden ben van DE ****** en ******club, je weet wel die club met die engerds die in de herestraat staan, daar heb ik gelukkig niets mee te maken gehad. Platen verkopen ze er niet meer, maar wel veel boeken cds en dvds dus volop keuze. Maar goed ze waren erg blij dat ik 5 dingen mocht uitzoeken, dus heb ik me aan leesplezier 1230 blz meegenomen en heb voor 740 min kijk plezier in huis gehaald. Dat houdt me dus eerste tijd wel van de straat.

Nu kruip ik snel mijn bedje in om ................... juist ja te lezen!!!!!!!!

Rogier

1 opmerking:

Anoniem zei

en dat om 11.15... dan gaan de meeste mensen eerder hun bedje uit...