donderdag 17 november 2005

17 november 2005 Een goeie smaak


ik heb wat vrouwen betreft wel een goeie smaak, al zeg ik het zelf. De ideale vrouw heeft niets te maken met afkomst of lichaamsvormen. Echte liefde gaat dwars door een Burka,dat moet dan wel echte liefde zijn want die Burka schijnen wel goed geweven te zijn (blauw is trouwens wel mijn lievelingskleur). Ach als ze maar kan koken toch??? en anders kan ik dat zelf oo heeeel goed. Maar goed je moet altijd verder denken dan je pik euh neus lang is. Zie je zelf al samen met je sma in een Burka op de foto? als ze gaat bevallen wordt de Burka effe omhoog getild en wordt het kind eruit gepoept? Wanneer het etenstijd is hoef ik dan alleen het luikje voor de mond verschuiven? en hoe zit het met de seks, doen Burkanezen aan pijpen? en zoja hoe? Ik zie me zelf nog niet mijn Jannes in een lap stof steken, het kan net zo goed een kerel zijn. Veel vragen een geen antwoorden, dus zulke relaties houden noooit lang stand. Ondanks dat blauw mijn lievelingskleur is begin ik er maar niet aan.

Ik zelf bof echt dat ik multifunctioneel ben, ik koken, afwassen, strijken, schoonmaken, masseren en op zijn tijd ben ik ook nog es romantisch, want ja doekoe heb ik niet dus moet je het wel van je andere goeie kanten hebben. Denkend aan het gesprek die ik laatst met mijn pa had over geld in het algemeen en vrouwen in het algemeen. beiden waren we het eens dat ik aan hopeloze gevallen niets heb, en toen kwam mijn pa met 58 jaar levenservaring met het idee om vrouwen en geld te koppelen. Om een lang verhaal in de auto wat korter te weergeven kwam het in het kort er op neer dat ik de opdracht kreeg om binnen nu en gister een sma aan de haak te slaan die doekoe bezit wel keiharde euros geen SGL, dan kon ik mooi er voor zorgen, zorgen voor de doekoe en het meisje. Zij werken en ik uitgeven, tja mag het eens andersom? ik speel wel voor Henny Huisman en neem de kids onder de hoede. Dat worden later zeker van die afgetrainde kindjes met anorexia verschijnselen en weer later een scheiding omdat ze niet alles alleen wil doen en omdat de kids er zo beroerd uit zien.

Ben jij die meid die dit wil, stuur dan zo spoedig mogelijk je recente loonstrookje naar mijn pa, adres is bij de webredactie bekend. Je aanvraag zal dan zo spoedig mogelijk in behandeling genomen worden.

PS: Burka is niet echt een probleem, mits juist doekoe..................

Rogier

( de zojuist getypte woorden berusten niet op de werkelijkheid)

Geen opmerkingen: